Kofferbakverlichting doet het niet

dov

Bekend lid
1.341
113
Beste forumleden,

Sinds kort doet het lampje in mijn kofferbak het niet. Geen ramp maar toch wel fijn als hij het wel doet.
Tot nu toe heb ik alleen het lampje vervangen met een nieuw lampje. Geen resultaat, dat brengt mij tot de conclusie dat het ergens anders aan ligt. Kan iemand me hiermee helpen?

(tijd geleden overleed de h7 koplamp links ik kreeg hier geen melding over in de dashboard mocht dit evt helpen)

bartjuu

Bekend lid
767
63
Beste forumleden,

Sinds kort doet het lampje in mijn kofferbak het niet. Geen ramp maar toch wel fijn als hij het wel doet.
Tot nu toe heb ik alleen het lampje vervangen met een nieuw lampje. Geen resultaat, dat brengt mij tot de conclusie dat het ergens anders aan ligt. Kan iemand me hiermee helpen?

(tijd geleden overleed de h7 koplamp links ik kreeg hier geen melding over in de dashboard mocht dit evt helpen)
Multimeter en meten maar. Gebruik je overigens halogeen lampjes of LED?

ahmet31

Lid
37
8
Zekering doorgebrand misschien?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dov

Bekend lid
1.341
113
interieur verlichting doet het prima, ik zal morgen even kijken met een multimeter of ik daar wat wijzer van kan worden. Wat zou het probleem anders kunnen zijn?

Romio

Nieuw lid
10
3
Groningen
Ik blijf de topic even volgen. Zelfde probleem. Eerst linker koplamp stuk zonder melding gevolgt door lampje in de kofferbak die het vaker niet dan wel doet. In mijn geval de standaard lampen en melding dat de kofferbak open is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like
Waarderingen: dov