Kofferbakverlichting doet het niet

dov

Sponsor
2,570
1,411
171
Beste forumleden,

Sinds kort doet het lampje in mijn kofferbak het niet. Geen ramp maar toch wel fijn als hij het wel doet.
Tot nu toe heb ik alleen het lampje vervangen met een nieuw lampje. Geen resultaat, dat brengt mij tot de conclusie dat het ergens anders aan ligt. Kan iemand me hiermee helpen?

(tijd geleden overleed de h7 koplamp links ik kreeg hier geen melding over in de dashboard mocht dit evt helpen)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Beste forumleden,

Sinds kort doet het lampje in mijn kofferbak het niet. Geen ramp maar toch wel fijn als hij het wel doet.
Tot nu toe heb ik alleen het lampje vervangen met een nieuw lampje. Geen resultaat, dat brengt mij tot de conclusie dat het ergens anders aan ligt. Kan iemand me hiermee helpen?

(tijd geleden overleed de h7 koplamp links ik kreeg hier geen melding over in de dashboard mocht dit evt helpen)
Multimeter en meten maar. Gebruik je overigens halogeen lampjes of LED?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!