IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Deze heb ik echt voor een appel en een ei kunnen kopen, vandaag. Big Grin
Die foto die je aanhaalt, dit is de voor as zeker? Een bandenboer waar ik was gaan horen zei idd dat het op de vooras wel lukt maar op de achteras niet. Heb er toen wel niet verder op in gegaan waarom dit dan (volgens hem?) zo is.

Ik heb op de achteras hetzelfde systeem maar dan 5mm breder dan voor.
 
Volgens deze bron zouden originele boa's et 46 hebben (Boavista 7x17 : VW Polo V), wat dus 11 mm verschil is tov Tim zijn et 35.. Dus dan zouden ze bij jou helemaal niet uitsteken smartie ;)

En belgië is toch oh zo een rotslecht land voor tuning Big Grin

Tnx!! Van zodra mijn Polo voor de deur staat bekijk ik het om s af te spreken en ze te passen :wink:
Trouwens ideaal want onze vriend IbifaHo heeft meer schroefsetkaas gegeten dan mij :mrgreen: En ja, Belgie, de anus van de planeet..

Grtz
 
Hij heeft er nooit opgezeten ook :mrgreen:
Kdenk er juist aan om de regelpot terug te steken en daarvoor sta ik niet te springen hoor..
Wrs wacht ik met die pot wel tot na de meeting en zet ik de dag voordien de polo vooraan in meeting-stand :razz: Als we dan toch bezig zijn voor die spacers kan een snelcursus schroefsetschroeven daarbij van pas komen..

Grtz
 
Vandaag weer wat bezig geweest met de Polo. Zit nu aan 76k km dus onderhoudje gedaan. Nieuwe olie + olie filter, luchtfilter + interieurfilter uitgeblazen met perslucht, ruitenvloeistof bijgevuld en volgende week ga ik de remvloeistof ook eens vervangen. En het logo vooraan terug een nieuw laagje zwart+ vernis gegeven.

En aangezien ik met de kortere veren achteraan de stelring tot bijna hellemaal boven moest draaien heb ik de ophanging achteraan terug veranderd.

Heb nu terug mijn originele AP veren gestoken maar wel de schroefring & pot weggelaten. Staat nu +- evenhoog als met de kortere veren maar comfort is er wel serieus pakje op vooruit gegaan.
 
Iemand die toevallig weet of de sleutel van de Beetle 5c (nieuw model) gelijk is aan dat van een 9n3. Ik zag een knappe key cover op een spaanse site maar is zo te bestellen bij de dealer.

Gaat om deze cover.

VOLKSWAGEN Key cover, 2-part, perfect fit - 000087012A

Edit: Bij VW de helft goedkoper. :mrgreen:

http://www.volkswagen-zubehoer-shop...=p4142_Schluessel-Cover-Volkswagen--Wei-.html


Maar niet geschickt voor 9n3! Is die sleutel zo anders dan vorm sleutel met groot logo vs klein logo dan?

Edit2: Net even vgl met de sleutel van mijn moeder, het enige verschil wat ik zie is dat het rode ledje op een andere plaats zit, waardoor dus dat lampje niet meer te zien is met die cover.

Soit ik ga het bestellen. :mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pff, 3 maand vakantie is voor iemand die niet kan stilzitten toch moeilijk! :lol:
Gisteren dus nog iets veranderd aan de Polo. Een dummy 'schakelaar'knop omgebouwd naar USB stick houder.






Volgende zal zijn het wrappen van de sleutel. Was bij VW langsgegaan en die sleutelcover met volkswagen op kunnen ze niet bestelling in BE.
Enkel die met Beetle, Käfer, Turbo, en beetle in nog wat andere talen.
 
werkt de usb ook met de radio of is het voor de show?(ik heb geen idee wat een standaard radio als opties heeft) Stick Out Tongue en ik ken het gevoel, wil steeds weer dingen aanpassen maar ik moet mij echt leren bedwingen. Ik weet dat dingen als dit klein zijn, maar als je ze allemaal bij elkaar telt is het toch weer wat geld weg, en ik had beloofd om het hierbij te laten aan ouders en vriendin Stick Out Tongue
 
dsc0266gq.jpg


W8 zit erin, enkel nu nog wachten op de ledjes tot die in de bus zitten.


Ook mijn wintervelgen opnieuw gespoten, in het matzwart nu.
dsc0262gk.jpg


dsc0260sq.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!