IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Woohoo exors liggen thuis! Zijn in betere staat dan ik dacht, op foto leek de schade erger.
Bandjes die erop liggen zijn ook zgan en zijn ook niet de eerste de beste bandjes! 2x Dunop SP Sport 9000 & 2x Uniroyal Rainsport 2.

Morgen velgen eens passen, ben ik juist als ik denk dat de bouten van de stalen velgen goed zijn? Bolconisch en hebben meer als draad genoeg achter de velg om vast te zetten. (Meer als 5 omwindingen)
 
En de Polo staat op Exors! Veeeeel beter of de BBS LM's vind ik.

dsc7770z.jpg


dsc7778o.jpg


Centercaps krijg ik nog van Olivier (Citroene) en morgen ga ik bout covers gaan bestellen.

Ook is de kans heeeel groot dat de 205/40's erop blijven. Heb ze er zo onder gezet zonder de polo omhoog te draaien en nergens schuur ik, ook niet bij vol afdraaien. En ook gemerkt dat de cardan helemaal niet meer klopt! Met de 195/40 af en toe maar nu totaal niet meer.
 
Aangezien er bij de exors geen rand aanzit vind ik die zoals al optisch breder lijken. Maar ik denk wel dat er met verloop van tijd eentje tussen komt. Stick Out Tongue Maar denk dat ik dan problemen ga hebben ivm aanlopen met de 205 brede band.

Ik zie ook het nut niet in om de 195 over te leggen, vind het ideaal zo. Kassen mooi gevuld, kan makkelijk compleet overdraaien, nergens schuurt het zelf met gewicht achteraan & de cardan klopt niet meer! Vooral dat laatste vind ik een heel groot + punt. Misschien eentje van 3mm om terug tot et35 te komen.
 
Staan erg mooi, deze velgen! Big Grin Lijken inderdaad één à twee maatjes groter, maar dat komt omdat je vorige zo'n dikke rand hadden.

NB Wat bedoel je eigenlijk met "de cardan klopt helemaal niet meer"? En waarom is dat een +punt (klinkt in mijn lekenoren als iets dat je juist niet zou willen)?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Haha, grappig!!! Ik had het eerst gelezen als "de cardan is helemaal niet meer goed" Big Grin Dus een heel andere betekenis van "kloppen" Big Grin
Vandaar dat ik het niet begreep. Maar door je uitleg inmiddels wel. Thanx!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!