IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

En de Polo staat op de brug, zonder bodem plaat en zonder carter. :(
Had al een tijdje last van olie verlies, nu blijkt dat de carter gescheurd is. Als de stukken optijd binnen zijn morgen weer 'rondcruisen' anders maandag.

Gelukkig kan ik de polo van mijn moeder gebruiken. Wel weer een serieuze hap uit het budget, en stom dat de polo niet op de brug op school raakt, anders had ik het zelf vervangen maar soit, ze is in goede handen bij vw momenteel.
 
Damn dat is nog eens zuur!
Maar wel mooi dat het goed gemaakt word!

Trouwens heb je toevallig een idee waardoor je carter gescheurd is?
Dacht dat je stalen bodemplaat toch aardig wat op zou vangen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Idd, liever dat ie meteen in orde staat.

Ik denk dat ik weet waar het moet gebeurd zijn, stalen plaat heeft het opgevangen maar 'doorgegeven' aan de carter.
Hier de straat is een kassei straat en af en toe ligt er wel eens een kassei los, een kleine 2maand terug te laat gezien en serieuze klop gehad toen, denk dat het van toen moet zijn.

En de olie begint nu pas te lekken op de grond, maar de bodemplaat hangt vol dus zal al even lek zijn en nu pas op de grond aan het druppen zijn.
 
Normaal heb ik net een koopje gedaan! 'Nieuwe' velgen.
Exors 3 in goede staat en eentje met wat borduurschade incl 2 goede pirelli's en 2 uniryoals in de maat 205/40. Maar die ga ik op school wisselen met de 195/40's van de BBS'n. BBS'n gaan dus waarschijnlijk de verkoop in met die 205/40 bandjes.

Tenzij de exors me toch iets minder bevallen, maar ik ben altijd al zot geweest van die velgen sinds ik m'n polo heb dus dat zal me niet tegenvallen lijkt me. Big Grin Keep you guys posted!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!