IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

@ De Mercer: Vind het idd ook wat knapper als ze achteraan wat breder staan, zeker een setje BBS LM's, natuurlijk we liever een bredere rand maar soit je kan niet alles hebben éh. Foto's volgen morgen. Big Grin

@Bosino: Idd ligt redelijk laag, maar inveren doet de auto bijna niet, heb kortere veren van KW steken die echt beeeeeen hard zijn en zogoed als niets inveren. Maar ik ben idd benieuwd als het gaat aanlopen met gewicht achterin.
 
Before
spacehd.jpg


After

space2z.jpg


sapce3.jpg


Te breed dus!
 
@ Chefke : In België mogen ze niet uitsteken, spacers zelf zijn ook al verboden.

@Bosino: Ik wil er wel van 10mm, maar het probleem is dan de centrering. De ceentreering op de naaf is +- 10mm dus ofwel moet ik spacers kopen zonder centreerring op en de velg ongecentreerd monteren (ga ik dus niet doen) ofwel moet ik speciale op maat laten maken met een centreerring op de spacer van 73 ipv 57.1. Aangezien ik geen originele velgen heb is dus het centreergat van de velg 73 en kan ik het wel zo oplossen.

Ga eens zien voor prijzen, maar als het te duur is blijf ik wel 'smal' rond rijden.
 
@ Chefke : In België mogen ze niet uitsteken, spacers zelf zijn ook al verboden.

@Bosino: Ik wil er wel van 10mm, maar het probleem is dan de centrering. De ceentreering op de naaf is +- 10mm dus ofwel moet ik spacers kopen zonder centreerring op en de velg ongecentreerd monteren (ga ik dus niet doen) ofwel moet ik speciale op maat laten maken met een centreerring op de spacer van 73 ipv 57.1. Aangezien ik geen originele velgen heb is dus het centreergat van de velg 73 en kan ik het wel zo oplossen.

Ga eens zien voor prijzen, maar als het te duur is blijf ik wel 'smal' rond rijden.

No, er zijn spacers van 10mm met centreerring
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!