IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Zit al een tijdje als gast op dit forum mee te kijken maar nu toch besloten om lid te worden en mijn Polo is voor te stellen.

Eerst ga ik mij zelf is voorstellen.
Ik ben Tim, 18jaar en woon in Zaventem (België) en rij sinds Maart met een Polo. Thuis staan er 2 Polo's, moeder rijd met een Polo 6R. Mijn polo heb ik gekocht voor mijn 18e verjaardag en is dus mijn 1e autotje.
Tis een Polo 1.4 tdi me de volle 70k

Al gebeurt
AP schroefkit
Velgen
''polo'' en ''tdi'' eraaf

To do
Chip'ke (70 pk & 155nm -> 100pk en 230nm)
Wil ook nog een US module maar zoek iemand die dit kan installeren met schakelaar tussen voor de keuring

Zo is alles begonnen helemaal standaard.




Is goed opgekuist en matten ingelegd ( toen nog met L)





Daarna in mei rijbewijs gehaald en nog zo verder gereden tot Augustus.

Nieuwe velgen (17'' met 205/40/17 banden, BBS LM replica) + verlaigng: schroefkit AP





Zo staat hij nu nog altijd, gewoon nog een beetje lager gedraaid.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

dennis1506nl zei:
hallo en welkom op het forrum :)

zeker een leuke polo :)
zijn er ook nog toekomst plannen of dat niet?

Voor het moment zijn de plannen op hold gezet om te sparen voor het Chip'ke en mijn verzekering terug te betalen.. Betaal nu iets van een €1000 en voor een student is dat toch een hoopje om zo direct te moeten ophoesten. :roll:

Na verloop van tijd wil ik er nog wel een embleemloze grill op, en eventueel de stootlijsten in koetswerkkleur laten spuiten. Voor de rest geen al te zotte dingen. Big Grin

Anyhow thx :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Dekker zei:
Bas zei:
Welkom hier, voor iemand die net zijn rijbewijs heeft heb je al een dik polotje onder de kont. :cool:

@ Dekker, komen ze jou een beetje bekend voor Stick Out Tongue
Ja ze komen me idd bekend voor ;) haha, ze liggen hier bij me op de voorzolder. Netjes te schuilen voor de winter :mrgreen:

De mijn liggen nu ook in de kelder voor de winter. :)


Wintermodus





Vind het knapper zonder wieldopppen :lol:
En is sinds gisteren gechipt ook Big Grin
Staat nu op 103pk en 245nm immens verschil met vroeger 70pk en 155nm. :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Fludizz zei:
Kijk! Dan doe je het goed xD
Hehe idd, vroeger zat ik direct een heel stuk achter als hij eens op het gas ging :lol:



Poging nachtfotografie :lol: met de nadruk op poging, nog eens oefenen is de boodschap :)









Had bij deze statief op passagierszetel gezet maar door beetje te revven is hij ook niet meer zo scherp :)

En volgende mod is onderweg. Korte antenne van Polo 6R besteld.

Ga ook nog eens zien voor LED kentekenverlichting maar moet nog eens ''bestuderen'' welke lampjes ik juist moet hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!