IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Lijkt net of deze Polo het ongeluk aantrekt. :(
Hij was net gerepareerd, nou wordt ik vanmorgen wakker gemaakt door de Politie.
Was bij m'n vriendin blijven slapen voor valentijn en 's morgens krijg ik dan het ''leuke'' nieuws dat er in mijn auto is ingebroken pff. Voor één keer laat ik de gps in het handschoenkastje liggen, iets wat in anders nooit doe en hopla, heb prijs.
€200,- voor een nieuwe ruit jeeeej.

De Golf 5 van me schoonmoeder ook de eerste prijs gekregen. Maar daar is het nog iets erger, hebben ze niet 1 maar 2 ruiten ingeslagen. De ruit voorraan passagierskant en het kleine driehoekje achter de achter deur, kost bbij VW 500,- maar ze laat het nu bij carglass repareren voor €380,-. Zucht...
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja pff kben echt ongeloofelijk slecht gezind!! Was een gps van over de €250,- pff.
Volgens Politie zijn dit Oostblokkers met nieuwe apparatuur waarmee ze vanbuiten af kunnen meten/zien of er een gps inligt of niet. Snap toch niet hoe dit zou werken aangezien de gps uitstaat als hij in de auto ligt.
Achja over 3 kwartiertjes de Polo gaan halen bij carglass met een nieuwe ruit en €200 lichter. :roll: Heb net ook telefoon gehad van de Politie dat er nog 15!!! andere waren in de omgeving. Allemaal hetzelfde, pasagiersruit ingeslagen en gps weg.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ik laat nooit iets van waarde in de polo liggen, zelfs mn zonnebril niet.

Papieren - Radiofront - GPS + Oplader - zelfs zonnebril.

Alles eruit.

Mja daar heb jij niks aan.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Normaal doe ik het ook zo maar net nu 1keer ik het niet doe. Pff, dat zal ook geen 2e keer mee gebeuren. Ben al blij dat de papieren niet weg zijn, ruit was echt hellemaal weg en handschoenkastje stond ook mooi helemaal open zodat je echt de papieren er gewoon kon uitplukken.
Toen ik daarnet bij Carglass stond was het echt aanschuiven voor nieuwe ruit, voor me stonden nog 5 mensen met identiek hetzefde voorval. :roll:
Waarom kunnen mensen nu gewoon niet van elkaars spullen afblijven, zou me al bijna een Duitse Herder aanschaffen en die in de auto zetten zonder voedels :twisted: Zodat hij goed honger heeft als iemand in de buurt komt :lol: Maar daar zal de dierenbescherming wel niet blij mee zijn denk ik. :mrgreen:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Hmm daar hadk nog niet aangedacht :lol: Achja sebiet weer met een auto MET ruit rijden want man dat is koud!!! Vanmorgen de autosnelweg op zonder ruit, ik voelde gewoon m'n vingers niet meer. Verwarming stond goed hard en nog was het bevriezen.
Ik hoop dat ze die klootzak nog kunnen pakken maar ik heb er weinig hoop in.. :roll:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
Kun je tellen?? tel er maar niet op

Mijn geld kan ik tellen ja, om alles weer terug te kopen :lol:
Ahja gelukkig nu toch al de ruit door de ''goede'' service van carglass.
Alleen is nu wel de stof van mijn deurpaneel uitgerafeld door hun. :roll:
Geen idee wat ze er mee hebben uitgestoken, alsook het handvat hebben ze goed aangetakeld om aan de vijsjes te kunnen.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Daarom ga ik ook nooit meer naar carglass toe, die zijn niet voorzichtig genoeg en dat tekenen is altijd zo vervelend, maar ze mogen het je niet verplichten volgens mij.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vervelend, zeker ook die papieren tegenwoordig waardoor je gewoon altijd pech hebt.

Ik moet wel zeggen dat Autotaalglas niet veel beter is. Laatst was ik daar en ze hebben het zo gerepareerd dat ik het zelf beter kan.
Tegenwoordig mag je er ook niet meer bij staan...
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja idd dat tekenen is echt smerig, het is en blijft je eigen wagen dus als ze het kunne verbieden of niet vraag ik me ook af.

Over het bij blijven deden ze ook moeilijk, ik wou er persé bij blijven maar het was heel de tijd van ja dat duurt anderhalf à twee uur, u kent in de tussen tijden wel betere dingen doen.
Toen ik zei dat ik niets anders te doen had, waren ze lastig maar ben toch er bij gebleven.
De enige reden dat ik bij Carglas ben gegaan is dat ze het direct konden vervangen, want blijven rijden zonder ruit was een beetje te fris :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vandaag ook nog eens een goede beurt gegeven, en de nieuwe BBS velg zit er ook al een weekje onder.

dsc5468l.jpg


dsc5447res.jpg


dsc5432res.jpg


dsc5431res.jpg
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Dat is balen, ik zit er ook over te denken om bij mijn polo een complete carrecovering te laten doen. Dan krijg je hem weer als nieuw terug.

Maar het is evengoed balen dat de vorige eigenaar er niet zuinig op is geweest.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!