IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Topicvervuiling:

Die van mij staat op het werk, moet rechtsvoor nog monteren en dan alles nog afstellen en uitlijnen. dus nog eventjes geduld :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
Ziet er goed uit!! Heb je nu geen problemen op moment dat je mensen achterin hebt zitten??? De mijne vandaag achter verlaagd, hoogt van grond tot begin carrosserie midden van het wiel is 59 cm, hoeveel is dat bij jou??

Zal ik eens opmeten maar ik vrees dat als er wat gewicht achterin ligt het gaat schuren.
Volgende week eens proberen met wat gewicht achteraan te leggen en eens bezien, en desnoods bumpstops steken.

Heb geen zin om weer te verhogen, vindt het super knap nu! En zeker omdat ik zo goed als nooit met meer dan 3 in de wagen zit dus. :)

Edit: Moest nog iets uit de auto halen dus vlug eens opgemeten, achteren is het ook 59cm en voorraan is het 58cm.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Netjes!!! Ik heb mijn schroefset er nu ook onder steken en hij staat voor en achter op het laagst, heb m net nog omlaag gezet.
* Bodemplaat tot grond is 7 cm.
* Achter is tot grond 58 cm
* Voor is tot grond 57.5 cm
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nou ja, ik heb helemaal geen bodemplaat eronder zitten Stick Out Tongue maar gemeten aan de steuntjes van de bodemplaat kwam 7 cm er uit Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
Nou ja, ik heb helemaal geen bodemplaat eronder zitten Stick Out Tongue maar gemeten aan de steuntjes van de bodemplaat kwam 7 cm er uit Stick Out Tongue

Mijne vorig jaar ook gewoon kwijt gereden in de sneeuw. Was aan het rijden tot ik plots een soort gerammel uit de motorruimte hoorde, doe ik de motorkap open, zag ik mooi de grond. :lol:
Totaal geen idee waar die gebleven zou kunnen zijn. Achja, nu kan ik volgende sneeuwbuien weer veilig voor sneeuwruimer spelen. Een dienst voor de buren éh. :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ik heb m bewust eronderuit gehaald ;) Zo zie ik direct als de motor vloeistof lekt of wat dan ook. Maar een ijzeren.stalen.blikken bodemplaat zou ik ook wel willen!!

Kun je er mij geen regelen?? :mrgreen: :mrgreen: :ugeek:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Dat maakt niet uit, moet toch nog een keer naar belgie om mn ramen te laten tinten Stick Out Tongue Kan ik dat combineren en doen we meteen een shootje Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
Dat maakt niet uit, moet toch nog een keer naar belgie om mn ramen te laten tinten Stick Out Tongue Kan ik dat combineren en doen we meteen een shootje Stick Out Tongue

Amai helemaal naar België voor je ramen te laten tinten? Bodemplaat kan ik wel vragen maar vrees ervoor, hij heeft een ongelukje gehad en zal een heeeeeel tijdje moeten revalideren dus weet niet of hij dit nog ziet zitten om te maken, maar een shootje zie ik zeker wel zitten. :mrgreen:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nou ja helemaal ??? Het is maar een half uurtje rijden vanuit school dus valt wel mee. Misschien ken je hem wel?? www.detinter.be hij is niet duur en heb werk van hem gezien en dat ziet er allemaal goed uit.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
Wat anders kopen :shock:

Grote twijfels idd! Polo is heel plezierig en ben er echt blij mee, maar ben aan het uitzien naar iets anders als ik volgend jaar van school ben. Ik doe zogoed als alleen snelweg en de 3cillinders doen het wel goed, maar ozo lawaaierig. Het blijft zoiso wel een VW, zal eeen Rocco of de Beetle zijn die eind dit jaar uitkomt. Is wel nog niet 100% zeker, ben er nog niet uit. :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Daar ben ik idd ook serieus over aan het nadenken. Denk dat ik het Polo rijden wel zou missen, zelf al zou een eventuele opvolger wel beter/sneller/comfortabeler/... rijden.

Dit is mijn eerste auto en dat blijft toch iets speciaals! Als het kon hield ik deze voor altijd. :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!