IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

IbifaHo zei:
dennis1506nl zei:
hallo en welkom op het forrum :)

zeker een leuke polo :)
zijn er ook nog toekomst plannen of dat niet?

Voor het moment zijn de plannen op hold gezet om te sparen voor het Chip'ke en mijn verzekering terug te betalen.. Betaal nu iets van een €1000 en voor een student is dat toch een hoopje om zo direct te moeten ophoesten. :roll:

Na verloop van tijd wil ik er nog wel een embleemloze grill op, en eventueel de stootlijsten in koetswerkkleur laten spuiten. Voor de rest geen al te zotte dingen. Big Grin

Anyhow thx :)

Hoi Welkom op het forum,

Weet je wat de gevolgen kunnen zijn in Belgie met een Chip'ke.
Volgens mij is een Chip'ke plaatsen in Belgie verboden.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bluemotionracer zei:
IbifaHo zei:
dennis1506nl zei:
hallo en welkom op het forrum :)

zeker een leuke polo :)
zijn er ook nog toekomst plannen of dat niet?

Voor het moment zijn de plannen op hold gezet om te sparen voor het Chip'ke en mijn verzekering terug te betalen.. Betaal nu iets van een €1000 en voor een student is dat toch een hoopje om zo direct te moeten ophoesten. :roll:

Na verloop van tijd wil ik er nog wel een embleemloze grill op, en eventueel de stootlijsten in koetswerkkleur laten spuiten. Voor de rest geen al te zotte dingen. Big Grin

Anyhow thx :)

Hoi Welkom op het forum,

Weet je wat de gevolgen kunnen zijn in Belgie met een Chip'ke.
een Chip'ke is in Belgie verboden

I know,, wat niet weet, wat niet deert :lol: Er zijn er velen die met een chip rondrijden ;)
Maar ben bezig met de papieren in orde te laten maken bij de invoerder enz, :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

dat zijn ook de kleine c5w buislampjes (2x bij makeup-spiegels 1x in centrale verlichtingunit) en dan zitten er nog 2 steeklampjes (W5W) in de centrale verlichtingunit voor de lees-lampjes

let wel op dat je leds moet nemen met weerstanden erin, aangezien ze anders blijven branden omdat er een vertraging op je binnenverlichting zit en de LEDS teweinig stroom trekken om die na een aantal sec. weer uit te schakelen!
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Johan zei:
dat zijn ook de kleine c5w buislampjes (2x bij makeup-spiegels 1x in centrale verlichtingunit) en dan zitten er nog 2 steeklampjes (W5W) in de centrale verlichtingunit voor de lees-lampjes

let wel op dat je leds moet nemen met weerstanden erin, aangezien ze anders blijven branden omdat er een vertraging op je binnenverlichting zit en de LEDS teweinig stroom trekken om die na een aantal sec. weer uit te schakelen!

Make-up spiegel lampjes heb ik niet, en in de centrale verlichtingsunit heb ik ook een buislampje zitten, zijn wel groter dan die van de kentekenplaat verlichting. Maar ik denk dat ze 42mm zijn.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

starsky zei:
Hmm tegenvaller die schade.. De Pizzahut ff aanklagen?

Wat voor een ledjes heb je nu precies gehaald voor de nummerplaatverlichting?
Het is hun verantwoordelijkheid niet, ze trekken hun er niets van aan.
Dusja wat kan ik daar tegen inbrengen :roll: .

Het zijn er van festoon, http://www.ledjes.be/Webwinkel-Product- ... anbus.html
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Fludizz zei:
oeps :lol: Door een sneeuwbult heen gereden? :) Bij mij zit de plastic plaat er nog onder :)

Ja, heb daar nooit iets van gemerkt :lol: Pas toen ik een gerammel hoorde in de motorruimte eens gekeken en er zat ijs tot boven dat was dus de oorzaak van het gerammel.
Toen had ik ook pas daar dat ie gaan vliegen was :lol:

Nu de metalen is wel veel steviger, maakt een leuk ''gong'' geluidje als er iets tegen klopt Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!