Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Continental en VW worden allebei geïmporteerd door PON. Het zijn twee zelfstandige moederbedrijven.MennoH zei:conti, is onderdeel van vw
brindo zei:Helaas niet, het wordt nu de 3e keer op 8.000 km. Ik rijdt geen stoep op-af en doe geen gekke dingen. Het stuur trilt steeds harder rond de 80km. p/uur.
Dus geen China made wielen meer voor mij...
Mezelf maar even quoten.BJF zei:(...) Ik weet dat ik immitatievelgen heb, vond de originele gewoon te duur. Het is al eerder gezegd, in hoeverre is immitatie anders dan origineel? Kan het niet alsnog uit dezelfde fabriek komen waarbij 'origineel' af fabriek een VW-stempeltje in de velg krijgt?
Hoewel. als ik naar de mijne kijk, lijken ze toch iets anders te zijn dan de originele. Zo te zien hebben die van mij een lichte kromming naar buiten in de spaken, waar de originele volgens mij vlak zijn?
(...) Enneh, BM had nu een setje originele te koop.....
MennoH zei:Contact met de dealer gehad, gezegt dat ik niet meer met de verkoper in contact wil komen dat konden ze begrijpen en gaan het tot de bodem uitzoeken wordt vanmiddag terug gebeld
MennoH zei:Even een update 85% van de boa's zijn imi omdat een originele duur is let op 470 euro inclusief btw zonder band. dit wordt verteld door de dealer
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.