hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imitatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Soedje zei:
Schiet de dealer er uberhaupt iets mee op? Dat geld stoppen ze niet in hun eigen zak toch, het zijn geen franchisers?

Nu ben jij erachter gekomen.... maar anderen...?

Toch wel hoor dacht ik. Elke dealer(groep) heeft zijn eigen directie en dus facturering/marge/winst.

Ik heb met mijn Golf V "geshopt" bij een aantal dealergroepen en bij elke dealer kun je weer wat anders bedingen! Een dealer koopt gewoon van importeur Pon, net als de Mediamarkt, Expert of BCC bij bijv Philips jun epileerapparaten kopen ;)
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Twannieguitar zei:
Ik vind het ook vreemd.... ik weet wel dat, toen ik mijn auto bestelde, de levertijd van een Polo met Boa's 6 weken later was.....

Misschien hebben ze de originele Boa's er wel onderuit geschroefd en los verkocht en jou een setje imitaties aangesmeerd.
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Ik heb het deze week gechecked en er staan overal vw stempels in :cool:
Maar wat een gedoe man! Voor mij onaanvaardbaar!! Niet plooien en alles nieuw en origineel eisen!!

Grtz
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

ik heb gisteren ook even mijn velgen bekeken
ik heb ook de Imitatie velgen ET waarde was 40

originele waren 46 toch? Naja ik vind het opzicht niet zo erg dat ik imitaties heb want ik heb geen 2000 euro ervoor betaald...
ze waren 1250 ofzo en daar ging nog 500 euro van de prijs af dus de Boavistas kosten me 750 euro.

Toch wel vreemd dat de dealer Imitatie velgen levert terwijl je ervan uitgaat dat je originele boavista's krijgt :? :roll: :?:
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

@KYC Dat kan toch gewoon niet??! Je zou eens langs moeten gaan met een iitatie uitlaat(je), ik zeg je omdat ze er zo over zullen praten en vragen of ze die er ff onder willen schroeven met een beurtje. Ik denk dat er meer stoom uit de oren van de de VW medewerker komt dan dat er ooit uit een uitlaat zou komen!

@Mennoh. Ik heb nog altijd geen reactie gekregen van Pon Nederland op mijn vraag mbt de velgen. Kun je een beetje nagaan wat het beleid is bij de monopolist! Toch vind ik dit jammer, onbegrijpelijk. Ik heb zo veel op met Volkswagen maar dit soort dingen vind ik wel heel matig!

@Starsky, goed he zo?! ;) ;)
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Mennoh. Na 8 dagen toch nog een reactie. Dit is het mailtje:


Hartelijk dank voor uw e-mail.

De lichtmetalen Boavista velgen voor de Volkswagen Polo zijn originele Volkswagen velgen.


Met vriendelijke groet,

Volkswagen Klantenservice

----------------------------------
Het bericht, dat wij van u hebben ontvangen:

Beste mijnheer/mevrouw,

Daar de plaatselijke dealer geen eenduidig antwoord kon geven, mijn vraag aan u gesteld. De lichtmetalen Boavista velgen die u levert zijn dit originele VW/Continental velgen of is dit een merk van een derde?

Graag uw reactie,
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

haha klinkklare Unsinnn Stick Out Tongue
die mensen die daar werken hebben zelf niet eens verstand van hun accessoires + opties...dat kan toch niet als verkoper :lol:
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Nou zeg, jullie beledigen mijn toekomstig beroep wel even :evil: :evil:

Pas maar op, ik ga jullie allemaal legaal oplichten Stick Out Tongue :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

En het topic gaat dicht! Antwoord van VW is vrij duidelijk op de vraag of de boa's orgineel zijn. Duh natuurlijk zijn ze orgineel, echter zijn de zwarte die overigens niet standaard geleverd worden niet echt. Vrij logisch allemaal

Daarnaast ik de vraag van MennoH beantwoord en opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!