hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imitatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

MennoH zei:
En ik heb er gewoon continental bandjes onder liggen

Zo gewoon is dat niet, de Polo komt standaard uit de fabriek op Dunlops (tenminste MJ 2011, misschien is dat al weer anders nu). Omdat Pon eigenaar is van Continental Nederland worden alle banden van alle VW's bij binnenkomst in Nederland vervangen door Continentals.
Ik heb mijn auto in Wolfsburg opgehaald (die is dus rechtstreeks van Spanje naar Duitsland gegaan) en heb er dus Dunlops onder liggen.
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Hey ok dat had ik dus ook nooit gedacht!! Ik zou zeggen VW duits Conti duits= ein deal gemacht!

Maar interssant FlashredBM. Mij benieuwen wat ze met al die Dunlops doen?!
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

even een update:

ben dus bij de dealer geweest en flink aan het onderhandelen geweest blablabla,
het kwam erop neer dat ik 350 euro netto terug kon krijgen of 500 euro bij betalen voor originele boavista's, waarop ik direct zei even wakker worden meneertje dat feest gaat niet op.

met veel gelul heb ik zelf dan maar een voorstel gedaan.

ik draai me banden van me boa's af die lever ik in, en neem daar voor terug een setje originele motorsport velgen "Origineel VW'' en draai daar zelf me banden weer omheen. ivm 1 beschadigde boa komt het natuurlijk niet allemaal lekker uit nu.

de verkoper/manager kon niet echt waarderen dat we hem een oplichter noemde Big Grin

dat was mijn voorstel en morgen ochtend weet ik of het doorgaat
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

respect dat je je er zo in bijt! wat een gedoe..
Als die manager geen oplichter genoemd wil worden moet ie dat ook niet zijn, zo simpel zie ik het ook.

Ben benieuwd wat ze gaan doen!

Afhankelijk van hoe beschadigd die Boa is, kan je het niet verdoezelen met een mat zwart spuitbusje? In ieder geval net lang genoeg tot jij je andere velgen hebt ;)
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

PoloDave zei:
respect dat je je er zo in bijt! wat een gedoe..
Als die manager geen oplichter genoemd wil worden moet ie dat ook niet zijn, zo simpel zie ik het ook.

Ben benieuwd wat ze gaan doen!

Afhankelijk van hoe beschadigd die Boa is, kan je het niet verdoezelen met een mat zwart spuitbusje? In ieder geval net lang genoeg tot jij je andere velgen hebt ;)

is niet echt te verdoezelen met een spuit busje, verf hecht erg slecht erop heb het al eens geprobeerd, en bij de garage weten ze het ook, ivm prijs opgaaf losse velg.
wan dat staat allemaal in de computer natuurlijk:)
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

polofreak zei:
Ongelovelijk verhaal zeg! Zij verkopen jou nep en willen jou laten bijbetalen voor waar je recht op heb: Originele!!!


idd ja, maar het mooiste is ook dat er geen originele mat zwarte boa's bestaan.
er bestaan alleen maar imitatie velgen.

LM boa's zijn wel origineel verkrijgbaar.
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Precies man. Dat je het via bm onderdelen krijgt te horen dat dealers er kopen en jou proberen te verkopen dat ze van niks weten?!

Sorry maar telkens wanneer ik met deze situatie bezig ben raak ik pissed off!
En dan met zo'n voorstel komen :x
Ik vind en zou echt tot het (velg)gaatje gaan als ik jou was om dit naar JOU behoren te regelen, niet een of ander flut voorstel waar hun mee kwamen, jij bent aan zet!

Enne die velg beschadiging had bij een originele niet gebeurd, zeg dat maar!!!!
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

zo, weer een update.

de velgen blijven onder de auto.

ik krijg een aanzienlijk bedrag terug van Vw ''gelukkig''

en me kapotte boavista wordt op hun kosten ook gemaakt.

en even netjes duidelijk gemaakt dat ik nooit meer zaken doe met hun.!
 
Re: hoe een orginele Boavista 17inch, onderscheiden van imit

Schiet de dealer er uberhaupt iets mee op? Dat geld stoppen ze niet in hun eigen zak toch, het zijn geen franchisers?

Nu ben jij erachter gekomen.... maar anderen...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!