Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bas zei:Ik heb heel erg mijn twijfels of het wel echte velgen zijn hoor :S Vooral omdat er geen productnr in staat.
JeroenMPC zei:Toen ik mijn boa's ging halen bij het bandenpaleis zei de verkoper dat zelfs vw dealers bij hem velgen bestellen, hij wilde helaas alleen niet vertellen welke dealers :?
polofreak zei:JeroenMPC zei:Toen ik mijn boa's ging halen bij het bandenpaleis zei de verkoper dat zelfs vw dealers bij hem velgen bestellen, hij wilde helaas alleen niet vertellen welke dealers :?
Dit meen je niet Jeroen??!! Dat kan toch écht niet??? Wat wordt het volgende? Dat ze bij de zelfde dealer onderhoud bij een beun ten sterkste afraden en daar zelf jouw auto heenbrengen??!!
Bas zei:@ Polofreak, waarom zou dat niet kunnen?? Als de klant ook genoegen neemt met imitaties is er toch niks aan de hand??
Soedje zei:Balanceren doe je maar 1 keer? Ookal zijn ze uit balans, dat verandert niet elke week?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.