Het grote 'kleine vragen' topic

Ik ben op zoek naar twee gasveren voor mijn moterkap, krijg het alleen niet zo snel gevonden. Iemand die een linkje heeft? Voor de volkswagen polo AW als het uitvoering specifiek is. Dacht ergens gelezen te hebben dat het eigenlijk universeel is.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ik ben op zoek naar twee gasveren voor mijn moterkap, krijg het alleen niet zo snel gevonden. Iemand die een linkje heeft? Voor de volkswagen polo AW als het uitvoering specifiek is. Dacht ergens gelezen te hebben dat het eigenlijk universeel is.

Bij onze Chinese vrienden kan je ze bestellen
 
Weet iemand, of het een simpele klus is om de binnenverlichting van de 3 deurs om te bouwen naar zo een blokje met meerdere lampjes zoals de 5 deurs die heeft?

Ik heb maar liefst 1 lampje, waar je niks mee ziet in de t donker en achter al helemaal niet.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Weet iemand, of het een simpele klus is om de binnenverlichting van de 3 deurs om te bouwen naar zo een blokje met meerdere lampjes zoals de 5 deurs die heeft?

Ik heb maar liefst 1 lampje, waar je niks mee ziet in de t donker en achter al helemaal niet.
Grotere unit kopen met incl frame, uitzagen/knippen en plaatsen.
Volgens mij is de stekker gelijk.
Als 't gaat om een 6R/6C kan je de grotere units van 9N/9N3 ook gebruiken.
Achter is unitje kopen incl frame en juiste stekkers doorverbinden met de unit voorin.
Dacht bruin, rood/bruin, zwart/bruin
Uitmeten, knippen en plaatsen.

Edit
Vergeet de blindkap niet waar in sommige wagens de ultrasensoor sensoren inzitten.
Hoort bij voorste frame.

Zonder 't rooster heb je nodig.
_20161117_162528.JPG


(ik weet alleen niet of de simpele hemel geschikt is)
 
Laatst bewerkt:
Grotere unit kopen met incl frame, uitzagen/knippen en plaatsen.
Volgens mij is de stekker gelijk.
Als 't gaat om een 6R/6C kan je de grotere units van 9N/9N3 ook gebruiken.
Achter is unitje kopen incl frame en juiste stekkers doorverbinden met de unit voorin.
Dacht bruin, rood/bruin, zwart/bruin
Uitmeten, knippen en plaatsen.

Edit
Vergeet de blindkap niet waar in sommige wagens de ultrasensoor sensoren inzitten.
Hoort bij voorste frame.

Zonder 't rooster heb je nodig.
_20161117_162528.JPG


(ik weet alleen niet of de simpele hemel geschikt is)
Ik ga morgen die er even uithalen en kijken, maar zagen/knippen, heb ik geen bevestingen nodig als ik de grotere unit wil plaatsen? Of blijft dat wel zitten?

Achterkant durf ik (nog niet aan)

Tnx voor je reactie btw.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Ik heb een voor mij denk makkelijkere oplossing gevonden.

Heeft 3 lampjes en het zou plug and play moeten zijn.
 

Bijlagen

  • 376BFFBD-C03E-4294-A4F6-A06BB96E843A.png
    376BFFBD-C03E-4294-A4F6-A06BB96E843A.png
    3.5 MB · Weergaven: 9
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Weet iemand of je aanpassingen gemaakt via VCDS kunt resetten naar fabrieksinstellingen door de auto te resetten naar fabrieksinstellingen? Of moet het resetten weer gebeuren via de weg hoe ze er ook op gezet zijn?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Ik merkte vandaag bij het vervoeren van spullen, dat er redelijk wat afrol/wind geluid vanachter komt als de banken plat liggen. Is er iemand die al toevallig aan de slag is gegaan met isolatie materiaal of die suggesties heeft om te kunnen proberen?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ik merkte vandaag bij het vervoeren van spullen, dat er redelijk wat afrol/wind geluid vanachter komt als de banken plat liggen. Is er iemand die al toevallig aan de slag is gegaan met isolatie materiaal of die suggesties heeft om te kunnen proberen?
Er zitten sowieso 2 ventilatie flappen onder je slot bij de kont van je auto, die kan je horen.
 
Ik merkte vandaag bij het vervoeren van spullen, dat er redelijk wat afrol/wind geluid vanachter komt als de banken plat liggen. Is er iemand die al toevallig aan de slag is gegaan met isolatie materiaal of die suggesties heeft om te kunnen proberen?
Ik heb destijds m’n kofferbak en reservewiel bak ontdreunt, dat gaf (voor mijn gehoor in ieder geval) veel meer en meer stilte in de auto.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: H11
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!