Het grote 'kleine vragen' topic

Dubbele bodem scheelt al heel veel in geluid heb ik gemerkt,
Dat heb ik ook gemerkt! Wat een uitkomst is dat zeg! Als ik net heb getankt en mijn auto stil zet na parkeren en rem (onze parkeerplaatsen lijken net een helling) hoor ik de benzine klotsen. Ook best grappig.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Dat heb ik ook gemerkt! Wat een uitkomst is dat zeg! Als ik net heb getankt en mijn auto stil zet na parkeren en rem (onze parkeerplaatsen lijken net een helling) hoor ik de benzine klotsen. Ook best grappig.
heel herkenbaar, hier klots het ook regelmatig. idd soms grappig :tearsofjoy:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Haha
Waarderingen: Thomaskol
Beste allen, een noob in nood: ik wil graag in contact komen met @dov, maar het lukt niet om hem een PB te sturen. Ik heb al (meer dan) 10 berichten geplaatst, maar de optie van PB vesturen is nog steeds niet mogelijk.. Of moet ik zelf 10 nieuwe topics beginnen?

Alvast dank guys!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Beste allen, een noob in nood: ik wil graag in contact komen met @dov, maar het lukt niet om hem een PB te sturen. Ik heb al (meer dan) 10 berichten geplaatst, maar de optie van PB vesturen is nog steeds niet mogelijk.. Of moet ik zelf 10 nieuwe topics beginnen?

Alvast dank guys!
Dat hebben we gemerkt ja...:confused: Welkom op het forum.
Je kan naar @dov zijn topic gaan en vragen of hij je een bericht kan sturen.

 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov en Sal
Ik krijg het niet duidelijk gevonden op internet. Wat is de maximale maat remschijf dat op mijn polo past zonder de remklauw te vervangen? Als ik mijn kenteken invoer op autodoc krijg ik resultaten te zien tot 312 mm voor de vooras en 272 mm voor de achteras. Zijn deze afmetingen dus mogelijk zonder aanpassingen?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Nee op de vooras is 312mm alleen mogelijk met GTI fusees, als ik de maten zo bekijk zul je ook wel wegkomen met een set van een 6R (50mm veerpoten, 5x100, aandrijfas is allemaal hetzelfde. Achter is 272mm een specifieke klauw voor die maat.
Oké, ingewikkelder dan enkel de remschijf vervangen helaas. Het leek al te mooi om waar te zijn haha.

Dank voor de info :)
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Hoi,
Graag wil ik weten of een Polo 6r 1.2 60pk 2012 (zonder turbo) 1 of 2 thermostaten heeft. Dit is me niet duidelijk.
Er is één nieuwe besteld, anders moet er nog een besteld worden. Is die 2e thermostaat alleen bij turbo uitvoeringen?
Grtjs René
En hoe krijg je een onderschrift met type auto bij je bericht?
 
Volkswagen  Polo 1.2 Easyline 2012  1.2 60pk 3cil. 
Ik heb een vraagje over de helix subwoofer. Ik begrijp dat je m met een dongel kan programmeren naar een geluidsprofiel dat matcht met de verdere speakerindeling van jouw model auto (golf, passat, etc., en natuurlijk polo).

Nu is mijn vraag alleen of je radio ook merkt dat de subwoofer geplaatst is en dan de lage tonen weghaalt bij de speakers in de deuren. Dit om de hoge tonen die uit deze speakers komen wat meer helderheid te geven, omdat de speakers wat minder hoeven te multitasken (zowel hoge als lage tonen).

Ik hoop dat mn vraag duidelijk is haha. Thanks!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ik heb een vraagje over de helix subwoofer. Ik begrijp dat je m met een dongel kan programmeren naar een geluidsprofiel dat matcht met de verdere speakerindeling van jouw model auto (golf, passat, etc., en natuurlijk polo).

Nu is mijn vraag alleen of je radio ook merkt dat de subwoofer geplaatst is en dan de lage tonen weghaalt bij de speakers in de deuren. Dit om de hoge tonen die uit deze speakers komen wat meer helderheid te geven, omdat de speakers wat minder hoeven te multitasken (zowel hoge als lage tonen).

Ik hoop dat mn vraag duidelijk is haha. Thanks!
Nee de radio doet niks. De DSP in de helix filtert alles
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!