Het grote 'kleine vragen' topic

Ik weet dat bij Google Maps wel de max. snelheid word getoond. Zie net in instellingen van kaarten dat dit alleen word getoond indien beschikbaar.
Ja, klopt bij maps wel, alleen ik vind de interface van ios kaarten fijner.

Ja, dat staat dus ook bij mijn instellingen, maar het komt maar niet te voorschijn op geen enkele weg.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Verdrietig
Waarderingen: Thomaskol
Dat is een ampere meter die helpt bij het management van je accu.
de vorige eigenaar heeft veel geknoeid met Polo..
deze stekker zit bij mijn polo helemaal los,,ik kan ook andere stekker aansluiting niet vinden ( die er bij hoort)
ik zou zelf een bedrading aanleggen met geschikte stekker maar ik weet niet waarnaar toe de draden moeten lopen.. heeft iemand elektronische schema ?
 
Volkswagen Polo 1.0 MPI Comfortline Business R  6C1  1.0 MPI 75pk ( motorcode CHYB ) 
Heeft iemand hier ervaring met het immobiliseren van een ECU? Ik wil graag een teller met MFD in mijn Polo, en blijkbaar kun je met een geïmmobiliseerde ECU iedere "geschikte" teller in je Polo gebruiken. Is het veel werk om een teller op de juiste kilometers in te stellen?
ik kan ECU startblokkering vrij programmeren,,lukt niet met iedere ecu,, als je een foto van ECU kan plaatsen ( merk en onderdelen nummers moeten zichtbaar zijn ) kan ik je met zekerheid vertellen of het kan..KM stand aanpassen gaat het vaak via EOBD plug met de juiste tool,,soms moet je teller uit elkaar halen en chip desolderen --> lezen-->software bewerken--naar chip terug schrijven wel veel werk
 
Volkswagen Polo 1.0 MPI Comfortline Business R  6C1  1.0 MPI 75pk ( motorcode CHYB ) 
Soms wil je een indicatie, vooral als je op onbekende en drukke plekken rijdt
In mijn ervaring geeft Google maps alleen de snelheden aan als ik een navigatie route op heb staan. Als er geen route staat staat er ook geen snelheidsmeter. Waze doet dit wel trouwens, snelheid tonen zonder dat je een navigatie aan heb staan.
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Soms wil je een indicatie, vooral als je op onbekende en drukke plekken rijdt
In mijn ervaring geeft Google maps alleen de snelheden aan als ik een navigatie route op heb staan. Als er geen route staat staat er ook geen snelheidsmeter. Waze doet dit wel trouwens, snelheid tonen zonder dat je een navigatie aan heb staan.
Ik gebruik altijd fitsmeister, niet per se voor de snelheid maar vooral voor de flitsers. Maar op flitsmeister heb je dus wel een snelheidsmeter zonder een route.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Waze heeft dit overigens ook. Geeft zowel de maximum snelheid aan en de flitspalen. Weet niet precies hoe goed de flitspalen daar worden bijgehouden in vergelijk met flitsmeister, maar als ik mijn zus moet geloven is het helemaal niet verkeerd. Die gebruikt het ook via apple carplay overigens.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
is het mogelijk om flitspalen actueel/live te krijgen in de navigatie van VW?
Ik heb wel live informatie van files en dergelijke van de online diensten van VW, dat werkt op zich goed.
Nee, je kan er alleen flitspalen op laden, die worden niet automatisch toegevoegd enkel handmatig kan je dat doen. Mobiele flitsers zullen niet zichtbaar zijn.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik gebruik in mijn Polo idd Apple CarPlay voor Google Maps, Spotify en dergelijken. Daarnaast heb ik FM One. De FM One zorgt ervoor dat Flitsmeister gelijk aan gaat als ik de auto in stap.

Vervolgens bevestig ik mijn iPhone in de standaard en zet ik Flitsmeister open, sinds kort heb je daar de Focus modus (of zoiets) waar je de snelheid kan blijven zien. Ik zet op Apple CarPlay FM niet open omdat hij me toch wel op de hoogte houdt door de FM One.
Als ik Apple CarPlay niet gebruik, gebruik ik de bluetooth van de auto en de FM via mijn iPhone in de telefoonstandaard.

Lang bericht met onzin, maar misschien geeft het wat inspiratie.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Bij onze sponsor Xenonlamp.nl een set Osram LEDriving H7 lampen gekocht. Nu passen ze niet en heb ik een adapter nodig.

Weet heel toevallig iemand hier welke adapters het zijn? Volgens mij een van deze twee:

15BC7A77-1745-46C5-844F-DA54E7F69E59.jpegA25D378B-4DC6-470B-8585-3FE70B70268D.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!