Het grote 'kleine vragen' topic

Toppie. Dan gaan we nog maar eens wat serieuzer kijken naar zo'n helix sub
zeker aan te raden, een wereld van verschil.
heb em ook al een hele tijd zitten en zou nie meer zonder willen. zekers als ik er de demo switch er aan koppel dan kan ik direct wisselen tussen standaard en helix, om iemand het verschil te laten horen. en dan hoor je echt direct het verschil.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
zeker aan te raden, een wereld van verschil.
heb em ook al een hele tijd zitten en zou nie meer zonder willen. zekers als ik er de demo switch er aan koppel dan kan ik direct wisselen tussen standaard en helix, om iemand het verschil te laten horen. en dan hoor je echt direct het verschil.
Ja, hoor vaak positieve berichten, maar had er dus nog een vraagje over.

Verder wil ik er wel een die in de wielkuip past. Lekker praktisch haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ja, hoor vaak positieve berichten, maar had er dus nog een vraagje over.

Verder wil ik er wel een die in de wielkuip past. Lekker praktisch haha
ik was ook van plan om eerst het reservewiel type te nemen (is natuurlijk netter weg gewerkt), maar dan toch de balk type gekozen. gewoon voor de reden dat ik graag een reservewiel voor handen heb.. kwestie van zelf snel een wiel te wissel ipv een lang tel gesprek en dan wachten op wegenhulp voor iets simpel. maar das een persoonlijke keuze natuurlijk. en kwa ruimteverlies in de koffer valt het best wel mee.
 

Bijlagen

  • BFCF3E71-CE10-417B-9384-9D37F9BE3764.jpeg
    BFCF3E71-CE10-417B-9384-9D37F9BE3764.jpeg
    767.7 KB · Weergaven: 16
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
ik was ook van plan om eerst het reservewiel type te nemen (is natuurlijk netter weg gewerkt), maar dan toch de balk type gekozen. gewoon voor de reden dat ik graag een reservewiel voor handen heb.. kwestie van zelf snel een wiel te wissel ipv een lang tel gesprek en dan wachten op wegenhulp voor iets simpel. maar das een persoonlijke keuze natuurlijk. en kwa ruimteverlies in de koffer valt het best wel mee.
Ja ik heb mn kofferbak bodem altijd in de lage stand liggen. En daar dan bovenop een rubber mat.

Hoop dan overigens wel dat de sub past onder de lage bodem. Anders moet ie toch maar omhoog komen.

Ook heb ik geen reservewiel, maar zo'n vulset. Heb je toch niks aan als je band echt lek is, dus zal m niet missen als ie op zolder haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Is er iemand op het forum geweest bij ABC uitlaten voor een klep op zijn auto? Het liefst een GTI 2018 zonder OPF. Ik zou heel graag het geluid eens horen op basis van een filmpje oid alleen kan helaas niks vinden.
 
Volkswagen  Polo GTI 2018  2.0 - 245pk 
Weet iemand nog een degelijke velgenboom voor een paar 17 inch banden? Op internet heel veel keus maar met wisselende recensies. Vaak breekt bij mensen een van de poten van de standaard af. Wellicht heeft iemand hier ervaring met een degelijk type.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2009  1.6 16V 105pk 
Weet iemand nog een degelijke velgenboom voor een paar 17 inch banden? Op internet heel veel keus maar met wisselende recensies. Vaak breekt bij mensen een van de poten van de standaard af. Wellicht heeft iemand hier ervaring met een degelijk type.
Ik gebruik al jaren die van de Lidl.
Nog niets gebroken, denk al zeker 7 a 8 jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Weet iemand welke licht units er in de Polo passen ipv de standaard interieurverlichting bij de binnenspiegel? Ik zou er graag led van willen maken.
Is er ook een optie dat ik voetverlichting kan installeren?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Dan moet je eerst laten zien welke er nu in zit
Duh, haha. Deze zit er nu in. In min. Citigo had ik die van een andere auto waar ook sfeerverlichting in zat. Ook met LED.
 

Bijlagen

  • 7C7FEC2B-5116-4345-8F2C-4DB3A71EC2FD.jpeg
    7C7FEC2B-5116-4345-8F2C-4DB3A71EC2FD.jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 10
  • C4885A5F-EAA3-48F8-9913-CA3E4700BD7F.jpeg
    C4885A5F-EAA3-48F8-9913-CA3E4700BD7F.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 10
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Weet iemand welke licht units er in de Polo passen ipv de standaard interieurverlichting bij de binnenspiegel? Ik zou er graag led van willen maken.
Is er ook een optie dat ik voetverlichting kan installeren?
Waarom dan een andere licht unit? Je kan toch ook ledlampjes in je huidige unit plaatsen? Het geeft veel meer (helder) licht. Voetverlichting is geen led, zie het verschil.

1668403172007.png
1668421173693.png
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Waar je ook op moet letten bij LED is dat het minder weerstand biedt dan normale verlichting.
Mocht je de complete cockpit vervangen in LED, dan kan dit voor een dusdanig verschil in weerstand bieden dat het je accu kan gaan 'onder belasten'.

Dit heb ik namelijk gehad in mijn Volvo S80 waarvan de gloednieuwe accu na 1 jaar op was, doordat die altijd een te hoog voltage heeft gehad.
Alles van LED naar normale verlichting veranderd en nooit meer problemen mee gehad.

Aanvulling:
De Volvo monteur gaf ook aan dit vaker gezien te hebben bij verschillende typen Volvo's, met later ingebouwde LED.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Waarom dan een andere licht unit? Je kan toch ook ledlampjes in je huidige unit plaatsen? Het geeft veel meer (helder) licht. Voetverlichting is geen led, zie het verschil.

1668403172007.png
1668421173693.png
Hey bekende vloermatten Stick Out Tongue
Waar had jij die led verlichting gekocht? Ik had al op Ali express gekeken.
Ik denk dat ik niet eens voetverlichting heb in de 6C.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!