Het grote 'kleine vragen' topic

Ik wil in mijn polo een dashcam
Iemand een idee waar ik Xiaomi 70Mai Engelse versie kan kopen en meteen in mijn auto kan laten installeren?

zelf installeren is geen optie, ben daar niet handig in.

Ik woon in de regio Apeldoorn/Zwolle
 
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
hoihoi,

gaat binnenkort verlagingsveren plaatsen.
heeft het ook zin om pu rubbers te plaatsen in de ophanging en welke moet ik precies hebben(iemand linkjes enz?)
eventueel veerpootbrug, of is die er niet voor de polo gti aw?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
hoihoi,

gaat binnenkort verlagingsveren plaatsen.
heeft het ook zin om pu rubbers te plaatsen in de ophanging en welke moet ik precies hebben(iemand linkjes enz?)
eventueel veerpootbrug, of is die er niet voor de polo gti aw?

Veerpoot brug hoor je goeie verhalen over(snelller/scherper reageren op stuurbewegingen.
Ik zou persoonlijk eerst verlagen en kijken wat je er van vind.
Met PU word die meestal nog stugger
 
Hebben meerdere Polo 9N(3) rijders problemen met de achterwisser? Hij wist niet goed schoon en er blijft altijd wel iets zitten.
Wisser is al vervangen. Ik had het bij mijn 9N en nu ook bij m'n 9N3.
Ja!! Helaas wel. In het midden blijft een vieze plek zitten. Lijkt net of er een hele oppervlakkige kuil in het glas zit. Als de wisser langere tijd aanstaat dan krijg ie hem uiteindelijk wel weg. Ben bij Carglass geweest en die heeft er een nieuwe wisser op gezet en getest maar nieuw of niet, het probleem bleef. Volgens hun was het een productiefout in het glas. Zo te horen dus bij meerdere wagens.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Heeft er iemand ervaring met de volgende melding bij het starten; de accu is zwak en het infotainment moet worden afgesloten.
Normaal ga je gelijk te accu testen en/of vervangen, maar ik lees op the webs dat dit bij de Golf uit 2016 een onterechte melding is en uit het vw connected systeem ontstaat...
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!