Het grote 'kleine vragen' topic

Hmm, een kapotte bobine, zou dat niet een foutcode moeten geven?
Merk inderdaad wel dat er soms gewoon een vermogensdip is. Dacht in eerste instantie dat het lag aan een turboslang.

Hoe test ik of een bobine kapot is?
Als die echt stuk is zou die heel misschien wel met uitlezen een misfire error moeten hebben op 1 van de cilinders denk ik
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Weet iemand bij de 6c een 12v die al actief wordt bij het ontgrendelen van de auto?

Volgende punten al geprobeerd:
Licht van de noodknipperlichten, was helaas te zwak
Voetverlichting, is helaas een afnemend stroompje, waardoor het relais gaat ratelen.
Dashboard verlichting, alleen die werkt alleen met ch/lh, dus overdag niet.

Wie oh wie heeft de gouden tip, ik weet dat het een moeilijke vraag is.
 
Hebben meerdere Polo 9N(3) rijders problemen met de achterwisser? Hij wist niet goed schoon en er blijft altijd wel iets zitten.
Wisser is al vervangen. Ik had het bij mijn 9N en nu ook bij m'n 9N3.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Hebben meerdere Polo 9N(3) rijders problemen met de achterwisser? Hij wist niet goed schoon en er blijft altijd wel iets zitten.
Wisser is al vervangen. Ik had het bij mijn 9N en nu ook bij m'n 9N3.

Volgens mij kun je het motortje iets naar beneden duwen zodat de ruitenwisser goed contact maakt met het raam.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Voor degenen met driving mode selectie, bij jullie blijft de instelling, bv individueel, toch ook bewaard (dwz wanneer je de motor hebt uit- en weer aangezet)?
Op het Skodaforum lees ik verhalen van Karoq rijders bij wie de gekozen instelling niet bewaard wordt (bij volgende start is individueel verdwenen en staat hij weer op normaal). Dealer zegt dan gek genoeg dat het zo hoort, wat aantoonbaar dus niet het geval is.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Ik wil een andere brandstofopvoerpomp bestellen maar er zijn zoveel verschillende merken, welke is goed? Er zit nu eentje in van VDO maar die fluit dus ik wil liever een ander merk, aanraders?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Voor degenen met driving mode selectie, bij jullie blijft de instelling, bv individueel, toch ook bewaard (dwz wanneer je de motor hebt uit- en weer aangezet)?
Op het Skodaforum lees ik verhalen van Karoq rijders bij wie de gekozen instelling niet bewaard wordt (bij volgende start is individueel verdwenen en staat hij weer op normaal). Dealer zegt dan gek genoeg dat het zo hoort, wat aantoonbaar dus niet het geval is.
Ja natuurlijk blijft die bewaard en er op staan. Gaat het in dit voorbeeld misschien mis omdat de Karoq personalisering heeft?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!