Het grote 'kleine vragen' topic

Omdat ik het gepiep ervan vervelend vind, ook heb ik er geen schermpje voor. Kan ze hooguit aansluiten en deactiveren.
Misschien gewoon de kabels vastmaken aan bumper zelf en niet aansluiten.. of ik zou gewoon investeren in een goed scherm (een RCD310 ondersteunt al OPS) en dan de piepjes lager volume of helemaal uitzetten waardoor je alleen beeld hebt.
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Misschien gewoon de kabels vastmaken aan bumper zelf en niet aansluiten.. of ik zou gewoon investeren in een goed scherm (een RCD310 ondersteunt al OPS) en dan de piepjes lager volume of helemaal uitzetten waardoor je alleen beeld hebt.
Dacht dat de 310 daar niet geschikt voor was. En uitzetten is ook een optie dus... Misschien maar gewoon inbouwen, dacht dat er een nieuw scherm moest komen. Mja voor de volgende wel handig inderdaad.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hoi iedereen,

heb een klein vraagje, mijn rubbers aan de binnenkant van de bestuurder deur/portier zijn op/lam. Als ik wat harder rij hoor ik de wind daar binnenkomen en houd ik de deur dicht dan is het weg. Werd me verteld dat het een wel bekend probleem is bij polo's. Zou graag willen weten waar ik deze rubbers kan bestellen :) dus als iemand het weet heel graag een reactie! betreft een polo 6r!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Hoi iedereen,

heb een klein vraagje, mijn rubbers aan de binnenkant van de bestuurder deur/portier zijn op/lam. Als ik wat harder rij hoor ik de wind daar binnenkomen en houd ik de deur dicht dan is het weg. Werd me verteld dat het een wel bekend probleem is bij polo's. Zou graag willen weten waar ik deze rubbers kan bestellen :) dus als iemand het weet heel graag een reactie! betreft een polo 6r!
de dealer heeft ze.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik wil een andere radio aansluiten op mijn vw polo 9n3 nu heb ik achter speakers geplaatst en kabels getrokken maar waar kan ik de kabels op aansluiten en ik ben een antenne adapter nodig maar kan die niet vinden op internet de originele radio is een rcd 200 en de radio die ik ga plaatsen is pioneer SPH-DA230DAB
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!