Het grote 'kleine vragen' topic

Ik wil een andere radio aansluiten op mijn vw polo 9n3 nu heb ik achter speakers geplaatst en kabels getrokken maar waar kan ik de kabels op aansluiten en ik ben een antenne adapter nodig maar kan die niet vinden op internet de originele radio is een rcd 200 en de radio die ik ga plaatsen is pioneer SPH-DA230DAB


Plaats eens een foto van de bijgeleverde kabelboom
 
Ik zit met een vraag over een banden/velg combi die ik wel zie zitten. Ik wil een setje ITWHEELS ELENA 7.5 x 17 (Doorsnee as 5/100, ET 38) aanschaffen met Nexen Blue 4 Season banden eronder. Nu zou op die velgen 215/45 en 225/45 moeten passen volgens het TÜV certificaat op autobandenmarkt.nl. De 225/45 zijn aanmerkelijk goedkoper. Zou het naar jullie mening een probleem zijn om 225/45 r17 onder m'n Polo AW te laten monteren?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
  • Leuk
Waarderingen: Tinusja
Hoihoi,

Mijn auto loopt vanaf aanschaf al een klein beetje schommelend stationair (ik gok dat de toerenteller 1 á 2mm op en neer wipt, zijn geen grote slagen).
Wat zou dit kunnen zijn? Auto heeft een grote beurt gehad, dat heeft het niet verholpen. Distributieriem is vervangen. Is dit ernstig of is dit gewoon de ongeduldige aard van een GTI motor?

Uitlezen gaf geen foutcodes.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Hoihoi,

Mijn auto loopt vanaf aanschaf al een klein beetje schommelend stationair (ik gok dat de toerenteller 1 á 2mm op en neer wipt, zijn geen grote slagen).
Wat zou dit kunnen zijn? Auto heeft een grote beurt gehad, dat heeft het niet verholpen. Distributieriem is vervangen. Is dit ernstig of is dit gewoon de ongeduldige aard van een GTI motor?

Uitlezen gaf geen foutcodes.

Altijd of alleen bij een koude motor?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Hmm, een kapotte bobine, zou dat niet een foutcode moeten geven?
Merk inderdaad wel dat er soms gewoon een vermogensdip is. Dacht in eerste instantie dat het lag aan een turboslang.

Hoe test ik of een bobine kapot is?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!