Het grote 'kleine vragen' topic

@MyPoloTeam, Gezien de winnaar bekend gemaakt is in het topic Foto van het jaar 2019, krijgen wij dan nog te zien wie er op wie gestemd heeft?
Dag Jorie,

Technisch gezien is dit niet inzichtelijk, wel kan ik je vertellen zoals je zelf ook kan zien dat Steef met 14 stemmen heeft gewonnen.
Ik zie ook geen toegevoegde waarde waarom de stemmen openbaar moeten gedeeld worden.




Greetz
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en VWAlexander
Ik snap ook niet waarom je zou willen weten wie er op wie gestemd heeft (tenzij je een appeltje met iemand te schillen hebt). Wat moet je met die informatie?
Moeten is een groot woord, kan mij herinneren dat bij de Foto van de maand je de stemmen ook gewoon kon zien. Verder is het gewoon een kwestie van nieuwsgierigheid ;)
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Voordat ik een tijd ga zoeken ga ik de vragen eens hier stellen.

Bij mijn Polo 6r hoor ik vooral bij temperaturen rond het vriespunt, in het begin om de zoveel tijd een relais tikken.
Op een gegeven moment stopt dit( achteruit verwarming aan of uit maakt geen verschil)
Heeft een van jullie dit ook?

Probleem 2 is dat ik aan de rechter kant bij het voorportier wind geruis hoor bij een snelheid boven de 60km per uur.
Toevallig een veel voorkomend probleem?
 
Ik zit zwaar te twijfelen, wat vinden jullie, welke velgen moet het worden?

4eJrNCi.png

xCsra5T.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!