Het grote 'kleine vragen' topic

Kun je op een Volkswagen polo aw discover pro mib2 navigatie een subwoofer op aansluiten? Ik was al op zoek op internet naar de achter aansluitingen van deze multimedia radio maar kan helaas niets vinden, ik wil de boxen in de achter deur ook laten vervallen voor de boxen in mijn hoedenplank. Wie heeft een tip of kan mij vertellen wat wel en niet mogelijk is. Bedankt al vast
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
Waarom mag je met een reservewiel eigenlijk maar 80km/u rijden? Mijn reservewiel is een gewone band met een stalen velg (niet zo'n dun thuiskomertje) maar er staat toch een gele sticker op die zegt dat je maximaal 80 mag rijden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Waarom mag je met een reservewiel eigenlijk maar 80km/u rijden? Mijn reservewiel is een gewone band met een stalen velg (niet zo'n dun thuiskomertje) maar er staat toch een gele sticker op die zegt dat je maximaal 80 mag rijden.
je kan er zo hard mee als je wilt.
De dealer wil alleen niet dat je zolang rijd met het wiel.
omdat ze geld moeten verdienen.
en willen dat je zsm de band laat maken bij ze
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik snap je niet man
hij bedoelt gewoon vastzetten vanaf de binnenkant....


Franklin heeft gelijk, je kan een strip plastic aan de binnenzijde lijmen en de kapjes weer daarop lijmen, maaaaaaaaaaar, dan ziet je wel de kapjes, maar werken doet het niet. Zelfde idee als GTI logo op een diesel, we zien het, maar doet niet veel he?:mrgreen:

Oh mijn standpunt is, als het erop zit, moet het werken en het liefst oem, daarom mijn redenatie zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Kunnen de spiegels ook uitklappen bij het ontgrendelen i.p.v. op contact?

Volgens mij niet ivm schade, als je rechterzijde langs een muur staat en je klikt em open, gaat in ieder geval je spiegelkap eraan en anders ook nog de spiegelmotor. Nu kan je instappen, knop op inklappen zetten, starten, wegrijden een stukje en dan uitklappen.
 
Volgens mij niet ivm schade, als je rechterzijde langs een muur staat en je klikt em open, gaat in ieder geval je spiegelkap eraan en anders ook nog de spiegelmotor. Nu kan je instappen, knop op inklappen zetten, starten, wegrijden een stukje en dan uitklappen.
Bij Golf en hoger gaat dit vanaf 2015 op ontgrendelen (vooral ook ivm met puddle light)
 
Volkswagen  X  X 
Kunnen de spiegels ook uitklappen bij het ontgrendelen i.p.v. op contact?

Dit is niet specifiek om te coderen meen ik alleen bepalen wanneer ze inklappen. met de sleutel op slot drukken of vast houden.

dit zijn de regels die het mede bepalen maar heb dat hier nog niet mee kunnen bepalen en lijkt een hardcoded iets te zijn wat dat bepaald:


ENG10563-ENG116658-Spiegelverstellung-Funk Spiegelanklappenactive
ENG10563-ENG116665-Spiegelverstellung-Funk Spiegelanklappung Modusby look command via remote control key
ENG10563-ENG116660-Spiegelverstellung-Menuesteuerung Funk Spiegel anklappenactive
ENG10563-ENG126841-Spiegelverstellung-Profilfunktion fuer Anklappung der Aussenspiegelnot active
ENG10563-ENG126610-Spiegelverstellung-Signalisierung_Spiegelanklappungactive
 
Hoe kun je het beste parkeersensoren retrofitten zonder ze aan te sluiten? Hoef dat gepiep niet maar ik ga binnenkort een R-Line voorbumper aanschaffen en de meeste hebben voorbereiding voor parkeersensoren. Ik wil ze niet plamuren, dat blijf je altijd zien....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hoe kun je het beste parkeersensoren retrofitten zonder ze aan te sluiten? Hoef dat gepiep niet maar ik ga binnenkort een R-Line voorbumper aanschaffen en de meeste hebben voorbereiding voor parkeersensoren. Ik wil ze niet plamuren, dat blijf je altijd zien....
Waarom niet gewoon parkeersensoren retrofitten? Verhoogt ook de waarde van je auto.
 
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!