Het grote 'kleine vragen' topic

Waarom zou je die vermoeidheidsherkenning eigenlijk willen uitschakelen? Nuttige feature toch?
Toevallig gisteren gehad. Opgepast op kleinkind en pas om een uur of 12 de terugrit vanuit Hilversum naar Friesland. Voelde me ook behoorlijk moe.
Ben eigenlijk wel benieuwd op grond waarvan die waarschuwing tot stand komt
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Waarom zou je die vermoeidheidsherkenning eigenlijk willen uitschakelen? Nuttige feature toch?
Toevallig gisteren gehad. Opgepast op kleinkind en pas om een uur of 12 de terugrit vanuit Hilversum naar Friesland. Voelde me ook behoorlijk moe.
Ben eigenlijk wel benieuwd op grond waarvan die waarschuwing tot stand komt
Ik dacht altijd dat het een timer was die kijkt hoelang je gereden hebt.
Maar da's dus niet zo.
Bij mijn auto niet mogelijk
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Net even opgezocht. Wel nuttig. Je bent dan gewaarschuwd goed op te letten. Alleen jammer dat mijn wederhelft meteen in de stress schoot en begon aan te dringen op verlaging van de snelheid
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik dacht altijd dat het een timer was die kijkt hoelang je gereden hebt.
Maar da's dus niet zo.
Bij mijn auto niet mogelijk
Het systeem analyseert het volgende terwijl je boven de 65 KM p/u aan het rijden bent

- Stuurgedrag
- Pedaalgebruik
- Versnelling

Als het systeem merkt dat je concentratie afneemt wordt je gewaarschuwd, op basis van de handelingen die je verricht, vermoedelijk heb je hiervoor een module nodig.
 
Kun je een standaard koplamp van een 6R uit elkaar halen en de zilveren delen zwart spuiten? Is dit verstandig om te doen en hoe zorg je ervoor dat je de lamp weer openmaakt en natuurlijk weer goed afsluit en geen vocht achterlaat? Iemand eerder gedaan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Kun je een standaard koplamp van een 6R uit elkaar halen en de zilveren delen zwart spuiten? Is dit verstandig om te doen en hoe zorg je ervoor dat je de lamp weer openmaakt en natuurlijk weer goed afsluit en geen vocht achterlaat? Iemand eerder gedaan?
Haha, ja vroeger bij mijn VR6 met Vento neus. Super wijs. Zou niet weten hoe dat tegenwoordig werkt :mrgreen:
 
Kun je een standaard koplamp van een 6R uit elkaar halen en de zilveren delen zwart spuiten? Is dit verstandig om te doen en hoe zorg je ervoor dat je de lamp weer openmaakt en natuurlijk weer goed afsluit en geen vocht achterlaat? Iemand eerder gedaan?
Ik raad je dit volledig af, je krijgt m zowel niet 100% dicht en vocht komt erin. Maar als je dit wilt doen moet die in de oven video:
 
mischien een hele domme vraag hoor maar goed, hoe kan ik zien of mij polo een bluemotion is?

want het schijnt dat deze icm een schroefset minder laag kan? ik zie wel dat er namelijk een bluemotion technology strip op mijn polo zat.
 

Bijlagen

  • 80562078_10221046650062042_7089998829595918336_o.jpg
    80562078_10221046650062042_7089998829595918336_o.jpg
    49.1 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!