Het grote 'kleine vragen' topic

Iemand enig idee waar de Dump Valve op een 1.8 20vt zit? Heb het vermoeden dat de turbo niet meer constant druk op blijft bouwen, en wil eigenlijk deze even preventief vervangen. Wat zijn bekende zwakke plekken van de turboslangen/vacuumslangen?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
20191209_202605.jpg
Weet iemand waar is deze verbindstang van stabilisatorstang kan kopen? Deze is niet standaard namelijk en heeft speling waardoor het op een oneven weg knakt

Is dit een verkorte verzie? Ik denk dat iedereen wie die verlagings set verkoopt ook wel de stabilisator stangen verkopen.
Misschien @TCL
 
  • Leuk
Waarderingen: Tygo
Ik wil graag onderstaande versnellingspook voor mijn Polo kopen (er zit nu een dunnere in) maar weet iemand waar ik deze nieuw kan kopen? Ik heb bij allerlei onderdelen sites gekeken en men verkoopt alleen poken van andere merken die er niet op lijken. Gebruikt kan ik er een heleboel vinden maar volgens mij worden die niet geleverd met het klemmetje dat je nodig hebt om de pook te bevestigen (en die kan je volgens sommige mensen ook niet hergebruiken?).

42040.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik wil graag onderstaande versnellingspook voor mijn Polo kopen (er zit nu een dunnere in) maar weet iemand waar ik deze nieuw kan kopen? Ik heb bij allerlei onderdelen sites gekeken en men verkoopt alleen poken van andere merken die er niet op lijken. Gebruikt kan ik er een heleboel vinden maar volgens mij worden die niet geleverd met het klemmetje dat je nodig hebt om de pook te bevestigen (en die kan je volgens sommige mensen ook niet hergebruiken?).

42040.jpg
Had ik ook in mijn 12tdi
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb nu een originele vw radio in mijn auto rcd200 maar op hoog volume komt er geen goed geluid uit als ik de radio vervang wordt het dan beter of moet ik dan de speakers ook vervangen en klopt het dat er achterin geen speakers zitten?

Volkswagen polo 9n3
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
Ik ben opzoek naar het volgende onderdeel, deze blinde kapjes vóór alle 2 mijn voordeuren(zit nu een sleutel gat in maar wil deze in kleur zonder sleutelgat. Wat is de naam van deze kapjes? Eventueel onderdeelnummer?16E76B34-F341-4A26-8CD1-2842209DA971.jpeg
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!