Het grote 'kleine vragen' topic

is android auto plug and play.
of moet je een app downloaden?

Je moet een app downloaden. Hij is officieel nog niet uit in Nederland dus je zult hem van apkmirror.com moeten halen. Bij sommige telefoons kun je hem daarna gewoon updaten via de Play Store maar in de meeste gevallen is dat niet zo en zul je periodiek de nieuwste versie moeten installeren (handmatig).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
pohh had dat laatst bij iemand, hij sneed me af op een kut manier dus liet mn led koplampen maar eem het werk voor me doen, vond die niet zo fijn aan zn 3e remlicht te zien haaha
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Arie88
Je moet een app downloaden. Hij is officieel nog niet uit in Nederland dus je zult hem van apkmirror.com moeten halen. Bij sommige telefoons kun je hem daarna gewoon updaten via de Play Store maar in de meeste gevallen is dat niet zo en zul je periodiek de nieuwste versie moeten installeren (handmatig).
Tis inmiddels gelukt thnx
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb bij een Polo Bleumotion uit 2010 een lichtschakelaar vervangen voor eentje met Automatisch functie. Dat werkt best goed. Bij het starten duurt het alleen 2 á 3 seconden voordat lampen aangaan. Nu wil ik coming home / leaving home functie inschakelen alleen wil dit nog niet werken. Iemand bij wie dit wel lukt?
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Ik heb bij een Polo Bleumotion uit 2010 een lichtschakelaar vervangen voor eentje met Automatisch functie. Dat werkt best goed. Bij het starten duurt het alleen 2 á 3 seconden voordat lampen aangaan. Nu wil ik coming home / leaving home functie inschakelen alleen wil dit nog niet werken. Iemand bij wie dit wel lukt?
Er zijn diverse soorten.
Welke is het.
Foto
Link
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!