Het grote 'kleine vragen' topic

Sommige kunnen via de ingebouwde apps aangezet worden, mits ondersteunt door de auto. De credits kan je opbouwen met 1 door het openen van de app en 3 met het kijken van reclame. Maar de dongle is 40 euro en de pro licentie is 20 euro en is niet auto gebonden, meerdere auto's mogelijk.

Hier is te zien hoe ik aan me credits kom en waaraan ik ze heb uitgegeven.

De afgeschreven apps zijn op de laatste meet en greet gebruikt bij 3 verschillende auto's, een 6r tdi, een blue gt en de auto van @inSaNo, zijn auto kreeg de seatbelt warning off. Doe ik normaal niet, maar voor een lid van de brandweer wel (y)

Kun je ook ergens zien welke opties er allemaal beschikbaar zijn voor een bepaald voertuig?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Weer de zoveelste vraag over schroefsets ik weet het heren maar dit is een simpele korte:

Ik zie veelal zulke sets waarbij de achterkant alleen met verlagingsveren is(evt vmax als men betere ervaring mee heeft.):

En als enige waarbij het in te stellen is heb ik dit gevonden maar zou dit wel kunnen?

Ik wil dus ook de achterkant in hoogte kunnen regelen. Iemand enig idee?

Bedoel je dat het lijkt alsof de achterveren niet verstelbaar zijn? bij mijn auto (Polo 6R) leek dit eerst ook zo te zijn (schroefsetje van AP) echter zaten er in de doos een paar "stelpotjes" die onder de achterveringm, op de achteras vastgeschroefd moeten worden. Op deze potjes zitten dan de stelringen om de hoogte in te stellen.
Deze veren zijn dan ook op de originele plek te monteren en niet op de plek waar normaal de schokbrekers zitten..

Overigens leid de link die je stuurde naar een vaste verlaging. Deze koop je, monteer je, en je auto staat enkele cm's lager.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Pasa030
Sommige kunnen via de ingebouwde apps aangezet worden, mits ondersteunt door de auto. De credits kan je opbouwen met 1 door het openen van de app en 3 met het kijken van reclame. Maar de dongle is 40 euro en de pro licentie is 20 euro en is niet auto gebonden, meerdere auto's mogelijk.

Screenshot_20191203-192551_OBDeleven.jpg

Hier is te zien hoe ik aan me credits kom en waaraan ik ze heb uitgegeven.

De afgeschreven apps zijn op de laatste meet en greet gebruikt bij 3 verschillende auto's, een 6r tdi, een blue gt en de auto van @inSaNo, zijn auto kreeg de seatbelt warning off. Doe ik normaal niet, maar voor een lid van de brandweer wel (y)
Top!! Weet genoeg dankjewel!
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Bedoel je dat het lijkt alsof de achterveren niet verstelbaar zijn? bij mijn auto (Polo 6R) leek dit eerst ook zo te zijn (schroefsetje van AP) echter zaten er in de doos een paar "stelpotjes" die onder de achterveringm, op de achteras vastgeschroefd moeten worden. Op deze potjes zitten dan de stelringen om de hoogte in te stellen.
Deze veren zijn dan ook op de originele plek te monteren en niet op de plek waar normaal de schokbrekers zitten..

Overigens leid de link die je stuurde naar een vaste verlaging. Deze koop je, monteer je, en je auto staat enkele cm's lager.

Ah ik zie het nu ook bedankt!

Met deze zou t dus mogelijk zijn? Dan gaan we voor deze.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Wat zou je aanraden, pro licentie kopen of niet? Zonder pro kun je geen aanpassingen doen? Ik vind hun site bijzonder onduidelijk.

neem de pro, anders kan je geen long coding doen en kost je 20 euro extra, dan maar een keertje geen mcdonalds

let wel op, de module werkt met andriod, iPhone is in ontwikkeling, maar ze waren nog niet tevreden dus is dit uitgesteld.
 
Weet iemand hoe ik in mijn Polo aw de leeslampen voor kan vervangen? Achter lukt wel die kun je er zo uittrekken.. maar voor is wat lastiger, zit de zonnebril houder en alarmsensoren er voor. Heb al een pasje er tussengestopt maar die is afgebroken..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Moet de mijne ook nog doen.. heb een Sonax stick, ben alleen bang dat de rubbers vies worden, van allerlei vuil wat blijft plakken aan de ingesmeerde rubbers.. Ben bnwd naar je ervaring.
Vanochtend was mijn auto stijf bevroren, deuren gingen gewoon makkelijk open.
Denk dat het met het vet worden en vuiligheid wel meevalt, het is niet super vettig, daarnaast gewoon bij het auto schoonmaken je dorpels en metaal waar het rubber tegen komt meenemen, dan blijft het schoon en worden je deurrubbers niet vies. ;)(y)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: BlackChromePolo en Cruz
Vanochtend was mijn auto stijf bevroren, deuren gingen gewoon makkelijk open.
Denk dat het met het vet worden en vuiligheid wel meevalt, het is niet super vettig, daarnaast gewoon bij het auto schoonmaken je dorpels en metaal waar het rubber tegen komt meenemen, dan blijft het schoon en worden je deurrubbers niet vies. ;)(y)
Oké thanks voor je reactie/review
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!