Het grote 'kleine vragen' topic

Met de zoekfunctie gebruik ik vast weer de verkeerde zoek termen.. Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra draad in de zekeringkast kan bijplaatsen? En wat ik dus moet kopen (wat je in de zekeringkast prikt) het draadje kom ik wel uit Stick Out Tongue

En iemand die weet hoe ik het plastic weg kan halen links in de kofferbak? Bedoel dus dat grote stuk wat onder de gordel ongeveer zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Met de zoekfunctie gebruik ik vast weer de verkeerde zoek termen.. Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra draad in de zekeringkast kan bijplaatsen? En wat ik dus moet kopen (wat je in de zekeringkast prikt) het draadje kom ik wel uit Stick Out Tongue

En iemand die weet hoe ik het plastic weg kan halen links in de kofferbak? Bedoel dus dat grote stuk wat onder de gordel ongeveer zit.
Plastic is al los, eerst die ene bij de achterbank lostrekken en dan kan je bij 2 schroeven van het andere gedeelte.. Dan in kofferbak nog 1 schroef los en voorzichtig loshalen. Dealer heeft mij stekkertje gegeven wat ik in zekeringkast kan prikken (als het goed is)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Vraagje,

Ik heb sinds vorige week een VW polo 1.0 TSI met 115pk uit 2018, ik vroeg me af wat voor VCDS opties je hier op aan/uit kan zetten en wie dit voor mij zou willen doen? Lees op internet van alles maar niks concreets.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 115pk 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Guys, ik heb hier al even een snelle zoektocht aan gewaagd, maar zo snel ook geen antwoord kunnen vinden.

Auto: 2012 Polo 6r 1.2 TSI met 256mm voorremmen
Wil: 312mm remmerij voor

Heb nu een set van een Audi TT gevonden, 1999-2007, remklauw, schijf, remblokken. Past dit zo 1 op 1 op mijn auto of heb ik ook adapters nodig voor die klauwen.

Is er hier iemand op het forum met een Polo 6r met 288mm remmerij wiens kenteken ik mag gebruiken? Big Grin
 
Heel internet afgestruind voor een luchtfilter slangklemtang. Enkel tangen gevonden voor brandstofleidingen etc.
Iemand idee waar ik deze tang kan halen?
Met een waterpomptang is het een geklooi altijd.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210918-170945_Facebook.jpg
    Screenshot_20210918-170945_Facebook.jpg
    153.2 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Heel internet afgestruind voor een luchtfilter slangklemtang. Enkel tangen gevonden voor brandstofleidingen etc.
Iemand idee waar ik deze tang kan halen?
Met een waterpomptang is het een geklooi altijd.
€ 7,82 45%OFF | Long Automotive Hose Clamp Pliers Straight Throat Tube Bundle Clamp Removal Tool
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Is er iemand die zich verdiept heeft in de werking van de manuele kachelbediening? Ik was toen al verbaasd dat mijn airco vanzelf aangaat als ik de knop naar boven draai (voor luchtstroom naar de voorruit) nu viel mij vandaag weer iets op. Als ik de temp op maximaal warm zet hoor ik een relais schakelen linksonder? Wat doet dit relais?? Misschien weet @joosspekloos dit?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!