Het grote 'kleine vragen' topic

Volgens mij heb je in het vulgat aan de rechterkant een knopje wat je in kan drukken
met het vulpistool tijdens het tanken. Dan kun je meer tanken . Maar vraag niet hoe
dat technisch werkt...
Apart. Zal eens kijken. Vandaag toevallig getankt en dit keer in 1 x zonder afslaan. Maar soms slaat hij wel 10 x of meer af.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
Tank je elke keer bij dezelfde of wisst dat? Kan zijn dat de ene pomp iets sneller pompt waardoor de tegendruk zorgt voor het denken van de pomp dat je tank vol zit. Als ik het heb, knijp ik eerst half de hendel in en daarna steeds verder.
Wisselt per pomp. Dat doe ik ook wel eens. Soms slaat hij dan halverwege het indrukken weer af. Wel de meest effectieve oplossing bij de pompen met dit probleem. De diepte van het tankpistool maakte ook geen verschil Jay :$
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
Hoi, ja dat bericht had ik toevallig ook gelezen voordat ik mijn vraag postte.
Maar hoe weet iemand dat..of ligt die informatie ergens vast ?
Ik heb wel eens gezocht op Common problems [merk] [type] maar dan vind je eigenlijk niets, en zeker niet zo uitgebreid als het bericht waar jij t ook over hebt.
Op Youtube zag ik een review, en daar weer min of meer dezelfde informatie gegeven...duss
 
Seat  Cordoba  1.9TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!