Het grote 'kleine vragen' topic

+
Als ik Bluetooth probeer in te schakelen, geeft hij aan: “please turn on the ignition.”
Ook gaat de radio niet meer vanzelf aan bij de start van de auto.
De rest werkt allemaal prima op de parkeersensoren na.

Iets is dus blijkbaar ontkoppeld. Wat zou dit kunnen zijn?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK - Stage 1 140PK 
ja klopt ik zet ze vaak vast met tiewraps
Probleem opgelost.
Heb ze laten zitten en de kunststof onderdelen zover losgetrokken dat ik er met de bekabeling achter langs kon.
Wilde ivm de plastic troep niet met de drempel aan het werk in de auto.
Nu wel gedaan, stofzuiger is gewillig.

Zal vanavond ff wat picas maken.
Heb nu links, rechts en midden onder led kofferbak verlichting.
Kunnen we teminste wat vinden in het donker.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Bij de apk kunnen ze ook de stekkers er even uithalen vertelde de keurmeester. Dat kan makkelijk als hij op de brug staat toch?
Mwa, van binnenuit lastig, en elke keer die mistlamp kappen en mistlampen eruit halen is ook niet bevorderlijk voor de levensduur van je kappen.
Met vcds 3 seconden werk, en ik scan 'm toch altijd even voor de APK. Dus dat is de moeite niet.
 
Probleem opgelost.
Heb ze laten zitten en de kunststof onderdelen zover losgetrokken dat ik er met de bekabeling achter langs kon.
Wilde ivm de plastic troep niet met de drempel aan het werk in de auto.
Nu wel gedaan, stofzuiger is gewillig.

Zal vanavond ff wat picas maken.
Heb nu links, rechts en midden onder led kofferbak verlichting.
Kunnen we teminste wat vinden in het donker.
Ik heb wel eens een Polo gezien waar ze een interieur verlichting eenheid in de binnenkant van de kofferklep hadden gemaakt. Super slim en werkt denk ik ook goed.
 
  • Haha
Waarderingen: Pigeon
Ik heb wel eens een Polo gezien waar ze een interieur verlichting eenheid in de binnenkant van de kofferklep hadden gemaakt. Super slim en werkt denk ik ook goed.
Klopt, ischel heeft dat.
Is gewoon het dome light welke ook achterin je auto hangt.

Heb ff wat foto's geschoten maar valt niet mee.
Komen later vanavond in de "wat heb jij gedaan" topic.
Maar de kofferbak verlichting heb ik zo opgelost.
20210924_204147.jpg

20210924_204155.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
Dat ga je niet vinden tussen de apps en moet handmatig.

Werkwijze Polo 6C, AW, Golf 7& en Golf 7,5: Kies met VCDS / OBDeleven voor Module 9 (Central electronics), kies voor aanpassingen en zoek juiste lampnamen (LEUCHTE XX). Alleen kentekenverlichting, dan moet je waarschijnlijk Leuchte 25 hebben. Pas hier het lampwattage / lamptype aan naar iets van Algemene LED of iets dergelijks.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Robin en harun-cuk17
Dat ga je niet vinden tussen de apps en moet handmatig.

Werkwijze Polo 6C, AW, Golf 7& en Golf 7,5: Kies met VCDS / OBDeleven voor Module 9 (Central electronics), kies voor aanpassingen en zoek juiste lampnamen (LEUCHTE XX). Alleen kentekenverlichting, dan moet je waarschijnlijk Leuchte 25 hebben. Pas hier het lampwattage / lamptype aan naar iets van Algemene LED of iets dergelijks.
Ik ga dit binnenkort zeker proberen!!
 
Beste,

Sinds kort heb ik een Polo 6R aangeschaft. De auto heeft een alarm systeem 3 ingebouwd gekregen van de vorige eigenaar.
Nu is het zo dat ik een auto schakelaar heb gekocht van Ali Express, na succesvol hebben ingebouwd doet de auto raar wanneer je de schakelaar op AUTO zet.
Als de schakelaar op AUTO is en je trekt de sleutel eruit, blijft de motor draaien. Even later valt deze dan uit, en gaat het contact aan zonder dat er een sleutel in het contact is.

Daarna krijg je meldingen met ''geen sleutel''. Als je de auto dan uit zet, en weer aan dan werkt de coming home functie, maar gaat mijn alarm aan.

Ik denk dat mijn ingebouwde alarm roet in het eten gooit voor de automatische lichtschakelaar, wat denken jullie ?

Gr

MK
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: harun-cuk17
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!