Het grote 'kleine vragen' topic

Weet iemand wat voor maat tweeter er in de a style zit?
Voor een polo of ibiza dit maakt niet heel veel uit het zijn volgens mijn dezelfde.
Ik wil het wel upgraden dus aftermarket is prima

Ik heb een setje Gladen speaker voor in zitten. Deze hebben een 25mm softdome tweeter. Dit past in ieder geval prima. Lijkt overigens ook wel beetje een standaard maat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Vraag mij niet hoe het kan maar laatst een paar honderd kilometer met een Handhavingsauto gereden. (Zo'n VW Golf Sportsvan TSI BM rijdt trouwens erg lekker ondanks dat er geen cruise control in zat)
Het lijkt mij een klotebaan maar wel lachen als je ziet hoe mensen om je heen reageren al zijn er ook figuren die je proberen uit te dagen. Heb nog nooit zó weinig fouten of inhalende vrachtwagens gezien. Stick Out Tongue

20210915_141831.jpg

20210915_142011.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Timahg
Ik werkte vroeger bij de luchtmacht. Het uniform deed af en toe ook wonderen in het verkeer. Helemaal als ik ook nog die vermaledijde pet opzette. Die had ik zelden bij me, omdat het een kwelling was om dat ding te dragen (pijn aan het hoofd) en ik dat dus alleen deed als het moest. Voor dagelijks gebruik hadden we de zgn koeienkut. Maar dit terzijde.$_84.jpeg
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
APK keurmeester hier keurt LED mistlampen goed mits ze een goedlichtbeeld hebben.
De set van osram die ik er in heb zitten heeft het zelfde lichtbeeld als halogeen en komt gewoon netjes door de APK
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Misschien een domme vraag, oh nee die bestaan niet alleen domme antwoorden ;)

Maar ben bezig in mijn 6r koffer de bekleding te verwijderen.
Dit ivm extra kofferbak verlichting aanbrengen.
De vraag is hoe in godsnaam krijg je de bekleding los van de wielbak covers?
Deze zitten vast dmv ronde o-ringen welke middels weerhaken aan de cover vast zitten.
En zal vast eenmalig gebruik zijn als je ze uiteindelijk los hebt, of niet?

20210924_124343.jpg20210924_124334.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb mijn polo vandaag laten behandelen door een bedrijf van de buitenkant.

Echter werkt mijn RCD330 nu niet meer zoals het hoort.
De stand-by klok doet het niet, en de parkeersensoren zijn ook niet meer te zien op het scherm.
Verder werkt alles gewoon zoals het hoort.

Wat kan het zijn?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK - Stage 1 140PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!