Het grote 'kleine vragen' topic

Check ook even de airbag, qua nummer en of tie er wel inzit. Duitse import wordt zonder airbags geleverd bijvoorbeeld.

De stoel zojuist opgehaald!
Airbag zit erin en het bouwjaar komt ook overeen, dus ik verwacht geen problemen daarin. Misschien dat ik hem wel van tevoren even aansluit om te kijken of ik geen meldingen krijg of problemen, voordat ik die stoelhoezen ga omzetten.

De how-to ook al gevonden voor de stoelhoezen. Vraag mij alleen af of ik mijn stoelhoezen tussendoor niet even in de wasmachine kan gooien voor een schoner resultaat. Heeft iemand daar al ervaring mee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Sinds kort heb ik een Iphone 11 met Carplay en dit werkt bekabeld prima met mijn Discover Media. Echter wordt zodra Carplay actief is de bluetooth verbinding verbroken en heb ik geen toegang meer tot mijn contacten. Voorheen had ik Android en daar werkten AA en de bluetooth verbinding prima samen. Iemand enig idee waarom dit niet werkt en of ik een instelling moet wijzigen om beide tegelijk werkend te krijgen?
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Sinds kort heb ik een Iphone 11 met Carplay en dit werkt bekabeld prima met mijn Discover Media. Echter wordt zodra Carplay actief is de bluetooth verbinding verbroken en heb ik geen toegang meer tot mijn contacten. Voorheen had ik Android en daar werkten AA en de bluetooth verbinding prima samen. Iemand enig idee waarom dit niet werkt en of ik een instelling moet wijzigen om beide tegelijk werkend te krijgen?
Waarschijnlijk blokkeert apple dan de bluetooth verbinding door de carplay verbinding. Je kunt ook gewoon je contacten in carplay zetten toch?.
Bij mij met AA werkt het inderdaad wel zoals jij het had voorheen
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Airco doet het alleen op standje 4 en niet lager. Iemand enig idee waar dit aan licht en hoe het te fixen is?
Hoogstwaarschijnlijk je ventilator weerstand gesprongen. Op standje 4 wordt deze omzeilt, waardoor je ventilator dan wel werkt.

Eenvoudig zelf te vervangen voor een paar tientjes. Je dashboard kastje even demonteren en dan kan de interieur ventilator zien. Op de bovenkant hiervan kan je de weerstand eruit draaien

Onderdeelnummer 6Q0 959 263

Meer info en filmpje in dit thread
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Airco doet het alleen op standje 4 en niet lager. Iemand enig idee waar dit aan licht en hoe het te fixen is?
Ik denk dat je de ventilator bedoel?
ik zou kijken naar de kachel weerstand, of de kachelmotor zelf die te zwaar loopt waardoor deze het alleen in de hoogste stand doet.
Maar waarschijnlijk is het de weerstand
 
Weet iemand of VW voor de Polo AW dezelfde wielbouten gebruikt voor stalen velgen en lichtmetaal?
Wil namelijk mijn stalen set omgooien naar een nieuw setje lichtmetaal en vraag mij af of ik nieuwe wielbouten aan moet gaan schaffen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Weet iemand of VW voor de Polo AW dezelfde wielbouten gebruikt voor stalen velgen en lichtmetaal?
Wil namelijk mijn stalen set omgooien naar een nieuw setje lichtmetaal en vraag mij af of ik nieuwe wielbouten aan moet gaan schaffen.
de lengte van een bout verschilt ook naargelang het type wiel alu/staal. staal heeft meestal een dunnere schacht dus ook een iets kortere bout.
als ik me niet vergis zijn het op stalen velgen bolle bouten en op als velgen conisch.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Weet iemand of VW voor de Polo AW dezelfde wielbouten gebruikt voor stalen velgen en lichtmetaal?
Wil namelijk mijn stalen set omgooien naar een nieuw setje lichtmetaal en vraag mij af of ik nieuwe wielbouten aan moet gaan schaffen.

Originele vw velgen, of dat nou staal of aluminium velgen zijn, maken gebruik van bolconische bouten. Veel aftermark wielen gebruiken conische bouten. Dat is niet uitwisselbaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Originele vw velgen, of dat nou staal of aluminium velgen zijn, maken gebruik van bolconische bouten. Veel aftermark wielen gebruiken conische bouten. Dat is niet uitwisselbaar.
Thanks voor je snelle reactie Guus! Zijn idd originele VW velgen voor de AW, dus scheelt weer een setje bouten aanschaffen en speurtocht naar goede bouten haha!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!