Het grote 'kleine vragen' topic

Morgen voor 96euro word m'n motorolie en filter vervangen.

Als ik olie en filter bestel, verzendkosten, brug huren.. dan ben ik maar paar euro goedkoper uit.. dan laat ik het maar doen.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Is los van de standaard resetten van infotainment en verwijderen van bluetooth connectie met mobiel, ook nog andere manieren om alle 'persoonlijke' gegevens van de auto te verwijderen? ga morgen mn auto inruilen voor nieuwere model namelijk.
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
Is los van de standaard resetten van infotainment en verwijderen van bluetooth connectie met mobiel, ook nog andere manieren om alle 'persoonlijke' gegevens van de auto te verwijderen? ga morgen mn auto inruilen voor nieuwere model namelijk.

Via menu, systeeminstellingen en fabrieksinstellingen, dan ben je wel alles kwijt denk ik zo
 
  • Leuk
Waarderingen: Bhonkielall
50 euro aan olie, 15 voor een filter & 20 voor een brug. Reken maar uit.
Hij zegt ook dat het "wordt gedaan"


Net nog even gekeken wat ik bij de laatste beurt moest betalen, en dan heb ik de juiste olie en een goed olie filter + plug en interieur filter.

53€ olie 10€filter 2.50€ plug 15€ interieur filter
Dus €80.50
Tuurlijk het kan goedkoper, door de verkeerde olie te gebruiken, bagger merken filters en oude plug hergebruiken.

Dus hoe sommige mensen hier aan 50€ komen….
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Net nog even gekeken wat ik bij de laatste beurt moest betalen, en dan heb ik de juiste olie en een goed olie filter + plug en interieur filter.

53€ olie 10€filter 2.50€ plug 15€ interieur filter
Dus €80.50
Tuurlijk het kan goedkoper, door de verkeerde olie te gebruiken, bagger merken filters en oude plug hergebruiken.

Dus hoe sommige mensen hier aan 50€ komen….
Voor 50€ heb je alleen je olie Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik zoek van die logos voor op de sleutel.
Mijn seat logo is van me klap sleutel :(
Nu heb ik besteld op AliExpress maar die zijn helaas te groot.
Het zo klapsleutel als de polo 6c heeft.
Ik denk 10mm?
Iemand een idee waar deze in nl te koop zijn?
Zie alleen van 14 mm
Anders voor een mooi alternatief gaan.

 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Steph en HoMi
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
1627817772744.png

Vroeg me af of iemand weet of deze ventilatie roosters ook aangezet kunnen worden of waarvoor deze nou eigenlijk dienen.. Dacht zelf misschien dat dit ventilatie roosters voor de achterbank waren, maar komt geen lucht uit..
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
1627817772744.png

Vroeg me af of iemand weet of deze ventilatie roosters ook aangezet kunnen worden of waarvoor deze nou eigenlijk dienen.. Dacht zelf misschien dat dit ventilatie roosters voor de achterbank waren, maar komt geen lucht uit..
zijn dat geen plaatsen waar eventueel de interieur sensors zitten voor alarm installatie?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!