Het grote 'kleine vragen' topic

Nee, bij iedereen die niet constant met de auto aan het rijden is, komt dit voor. Denk dat slechts weinigen er last van hebben. Ik niet in elk geval ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Nee, bij iedereen die niet constant met de auto aan het rijden is, komt dit voor. Denk dat slechts weinigen er last van hebben. Ik niet in elk geval ;)
Mijn auto wordt alleen in het weekend gebruikt, dus ja ik heb er wel last van. Maar idd paar x goed hard remmen dan is het weg.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Welk product verwijderd de bruine/roestige aanslag op je remschijven?
Velgenreiniger helpt niet.
hierbij denk ik (en niet alleen ik) direct aan vliegroest (heel normaal bij stilstand en zo weg bij even remmen). Mocht er desalniettemin iets anders bedoeld zijn, dan horen we dat wel
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gisteravond door een flinke regenbui gereden. Na aankomst de auto uitgezet, en toen ik na ongeveer 10 minuten weer wilde vertrekken viel de auto tot 5 keer toe direct na het starten weer uit... De 5e keer niet starten heb ik op beeld (zie filmpje). Ik heb alle grote plassen water ontweken. Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Ik zal straks de auto even uitlezen om te kijken of ik storingscodes kan vinden.

 
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N
Weet iemand waar in VCDS de soundaktor te vinden is?
Heeft een eigen module, dus die moet je direct zien als het de verschillende beschikbare modules in VCDS bekijkt. Heeft ook maar 1 adaptie-mogelijkheid, die je kunt instellen tussen 0 - 100%. Dit staat voor het geluidsniveau.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Dank, ja inmiddels gevonden. Gaat binnenkort uit. Heb het wel in eco staan maar dat maakt het niet echt minder storend
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Long shot maar heeft iemand ervaring met het verhogen van de bijrijder stoel? Mijn vriendin klaagt over dat ze er te diep in zit en daardoor last krijgt van haar rug.
Meest praktische is natuurlijk gewoon een kussen of iets dergelijks, maar misschien zijn er nog slimmere oplossingen ;)
De stoel heeft in ieder geval geen hendel om te verhogen zoals aan de bestuurderskant.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Long shot maar heeft iemand ervaring met het verhogen van de bijrijder stoel? Mijn vriendin klaagt over dat ze er te diep in zit en daardoor last krijgt van haar rug.
Meest praktische is natuurlijk gewoon een kussen of iets dergelijks, maar misschien zijn er nog slimmere oplossingen ;)
De stoel heeft in ieder geval geen hendel om te verhogen zoals aan de bestuurderskant.
Stoel vervangen door een die wel verstelbaar is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jochemp

Is dit wat?

Zie net je woonplaats, dus ophalen zal het niet worden, misschien verzenden, stoelhoezen kan je overzetten

Thanks voor de tip! Dat is een hele goede kandidaat, ik ga eens contact met zo opnemen. Heen en weer rijden is geen probleem, goedkoper dan verzendkosten ;)
Stoelhoezen overzetten moet ik nog wel even goed bekijken, de stoel zelf zit met 4x T10 schroeven vast zie ik, dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!