Het grote 'kleine vragen' topic

Hoi

afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Polo geleverd gekregen. Het betreft een Highline Business R. Alleen de auto staat zo hoog. Vergeleken met mijn andere collega’s en Polo’s die rondrijden.
Kan het zo zijn dat de auto ‘ingereden’ moet worden. Dat de veringen/schokdempers nog nieuw zijn.. of zeg ik nu iets geks?
Hoe was het comfort?
Stuiteren? Of merkte je er verder weinig aan?
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Iemand ervaring met onderstaande achteruitrijcamera verwerkt in de kentekenplaathouder?


EDIT: En iemand uit Brabant die wellicht tijd en zin heeft om deze te monteren?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik heb nu gisteren m'n dynamo laten vervangen voor een revisiedynamo. Nu heb ik het gevoel dat de piep die de oude veroorzaakte is vervangen door een soort geluid als een oude fiets dynamo. Ik kan duidelijk horen dat ie harder gaat als ik harder ga rijden. Hoort dat?
Nu ik m terug heb, roffelt ie ook veel langer door als ik mijn gas los laat, heeft dat überhaupt met elkaar te maken?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Is er ergens een lijst te vinden met welke opties er fabrieks-af op de wagen aanwezig kunnen zijn? Ben aan het uitzoeken of ik regen/lichtsensoren kan aansluiten.

Mijn BCM is 6R0937088B
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Is er ergens een lijst te vinden met welke opties er fabrieks-af op de wagen aanwezig kunnen zijn? Ben aan het uitzoeken of ik regen/lichtsensoren kan aansluiten.

Mijn BCM is 6R0937088B

Op deze site staan alle onderdelen van polo's uit elk bouwjaar, wellicht staat hier wat je zoekt
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
ik heb driving mode op individual met bijna alles op sport. Ook de aandrijving. DSG laat ik echter gewoon in D. Wanneer ik de mode op sport zet en de DSG in D laat, merk ik toch een wat ander rijgedrag. DSG schakelt ook ietsje later op. Iemand ideeen?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Koppelingssetje besteld, lijkt de drukgroep beschadigd. Sturen ze keurig een nieuwe drukgroep, maar je raad het al. Dat lijkt me niet in orde toch?
2123791F-A7C8-4C8E-880D-82B7E788EAF4.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Inderdaad, apart. Heb zowel AUTODOC maar weer gecontact en en Sachs maar even aangeschreven. Zou toch wel heel zuur zijn als het niet in balans blijkt te zijn na montage.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!