Het grote 'kleine vragen' topic

Was is de maximale asbelasting van een AW GTI?
Ik zie op autoweek.nl en in het handboek er geen waarden bij staan.

Ik wil namelijk wat stenen vervoeren en ik wil het aantal keren heen-en-weer rijden beperken, maar de auto niet te zwaar beladen.

Stenen zijn 16kg per stuk. Ik dacht zelf om maximaal 10 stenen per rit te vervoeren, maar ik heb het vermoeden dat 20 stuks ook nog wel zou moeten kunnen....
 
Was is de maximale asbelasting van een AW GTI?
Ik zie op autoweek.nl en in het handboek er geen waarden bij staan.

Ik wil namelijk wat stenen vervoeren en ik wil het aantal keren heen-en-weer rijden beperken, maar de auto niet te zwaar beladen.

Stenen zijn 16kg per stuk. Ik dacht zelf om maximaal 10 stenen per rit te vervoeren, maar ik heb het vermoeden dat 20 stuks ook nog wel zou moeten kunnen....
Volgens het RDW is het technisch maximaal toegestane aslast voor 980 kg en achter 850 kg
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Hoi

afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Polo geleverd gekregen. Het betreft een Highline Business R. Alleen de auto staat zo hoog. Vergeleken met mijn andere collega’s en Polo’s die rondrijden.
Kan het zo zijn dat de auto ‘ingereden’ moet worden. Dat de veringen/schokdempers nog nieuw zijn.. of zeg ik nu iets geks?
 
Laatst bewerkt:
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
Hoi

afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Polo geleverd gekregen. Het betreft een Highline Business R. Alleen de auto staat zo hoog. Vergeleken met mijn andere collega’s en Polo’s die rondrijden.
Kan het zo zijn dat de auto ‘ingereden’ moet worden. Dat de veringen/schokdempers nog nieuw zijn.. of zeg ik nu iets geks?
Kan je hier een foto plaatsen?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Of de velgen/banden zijn recentelijk vervangen oid dan willen ze vaak ook nog even hoog staan totdat er een stukje mee gereden is. Of je hebt een 4x4 polo 1 of 1
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: ultras3434
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!