Het grote 'kleine vragen' topic

In de (nabije) toekomst wil ik mijn setje 16'' Salvador velgen + 4x Continental Premiumcontact (4x ca. 4,5-5,5mm profiel) gaan verkopen nadat ik een nieuwe set heb aangeschaft. De velgen zijn recht en netjes. Zie ze maar weinig op marktplaats verschijnen dus heeft iemand wellicht een idee wat een gangbare prijs hiervoor is?
Alvast bedankt

20210117_113116.jpg
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Ja ik begrijp dat deze banden nog even mee kunnen, maar voor mij is deze profieldiepte min of meer afgeschreven en t idee dat de banden langzaam aan ouder worden. In ogen zou ik dus koop ik dan eigenlijk alleen de velgen.

Maar daar kijken andere dus heel anders tegen aan :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Bij de testrit van mijn Golf zag ik naast de lichtschakelaar en onder de hoogteverstellers een schakelaartje zitten. Ik kon er zo snel niet achter komen wat deze deed. Weet iemand waar dit voor dient? Lijkt niet origineel.Screenshot_20210114-110742_Chrome.jpg

Ik ben er achter gekomen en heet is een enorme anticlimax. Het knopje zorgt er voor dat er een extra ventilator bij het blok gaat draaien. Waarom? Geen idee.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
In de (nabije) toekomst wil ik mijn setje 16'' Salvador velgen + 4x Continental Premiumcontact (4x ca. 4,5-5,5mm profiel) gaan verkopen nadat ik een nieuwe set heb aangeschaft. De velgen zijn recht en netjes. Zie ze maar weinig op marktplaats verschijnen dus heeft iemand wellicht een idee wat een gangbare prijs hiervoor is?
Alvast bedankt

20210117_113116.jpg

Als je een richtprijs in gedachten hebt moet je even contact met me opnemen. Ik heb wellicht wel interesse.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Teun
Mijn Polo heeft de nare eigenschap om na verloop van tijd vanzelf op slot te gaan
als ie een tijdje "open" staat. Dus de deuren zijn wel dicht maar hij staat niet op
slot. Ik ben bang dat ik mijn sleutels een keer in mijn auto laat liggen (dus niet in
het contact). Is dit via VCDS uit te zetten ?
Als je hem ontgrendelt en de deuren niet opent gaat die na een tijdje weer op slot. Of bedoel je dit niet?
 
Volkswagen  X  X 
Ja, dat bedoel ik eigenlijk !
Dat hoort zo ver ik weet.
Indien je een deur open doet blijft deze ook open, doe je niks gaat die weer op slot.

Het is meer een veiligheid van mocht je per ongeluk je deur openen zonder dat je het weet dat deze vanzelf weer op slot gaat.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!