Het grote 'kleine vragen' topic

Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met deze producten en/of een van deze websites?

https://www.extreme-carstyling.nl/c...MImYjcq9G77gIVBsPVCh3cDQlaEAQYASABEgJ0bPD_BwE


 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
@Allison6R Ik heb er geen ervaring mee, maar ben persoonlijk geen fan van dit soort aftermarket sets. Als de pasvorm niet perfect is, zal het eerder afbreuk doen aan je mooie Polo. Als je aan de achterkant iets zou willen wijzigen, zou ik iets OEM kiezen, denk aan een R-line of GTI bumper en misschien vind je die wel in de juiste kleur. Maar trek je niets van mij aan en maak je eigen keuzes. Ben wel benieuwd.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Mijn Polo heeft de nare eigenschap om na verloop van tijd vanzelf op slot te gaan
als ie een tijdje "open" staat. Dus de deuren zijn wel dicht maar hij staat niet op
slot. Ik ben bang dat ik mijn sleutels een keer in mijn auto laat liggen (dus niet in
het contact). Is dit via VCDS uit te zetten ?
Als je jouw sleutels in de wagen vergeet dan is je deur dus al open geweest. In dat geval zal hij niet automatisch op slot gaan. (al beweren ze op mijn oude werk dat er wagens zijn waarbij dit wel gebeurde maar ik heb dat in 21 jaar nog nooit mee gemaakt)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Al een langere tijd heb ik last van een linker ruitenwisser die een knikkend (lijkt we knakkend) geluid geeft als hij weer naar beneden gaat. Iemand een idee of dit zelf te fixen is? Of valt dit eventueel nog onder de a-point garantie?
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
@Allison6R Ik heb er geen ervaring mee, maar ben persoonlijk geen fan van dit soort aftermarket sets. Als de pasvorm niet perfect is, zal het eerder afbreuk doen aan je mooie Polo. Als je aan de achterkant iets zou willen wijzigen, zou ik iets OEM kiezen, denk aan een R-line of GTI bumper en misschien vind je die wel in de juiste kleur. Maar trek je niets van mij aan en maak je eigen keuzes. Ben wel benieuwd.
Ja ik heb heel uiteenlopende meningen gelezen hierover, vandaar dat ik benieuwd ben of iemand hier er zelf ervaring mee heeft. Ik vind het er op zich wel gaaf uitzien, maar dan moet het inderdaad wel echt perfect zitten/aansluiten.
Ik heb nu een niet zichtbare pijp (die naar beneden wijst), maar wil hier wel een rechte pijp van maken met een mooi sierstukje erop.
Eens kijken of ik dit met of zonder een andere bumper ga doen, als de prijs een beetje leuk blijft... Stick Out Tongue Bedankt voor de tip!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Al een langere tijd heb ik last van een linker ruitenwisser die een knikkend (lijkt we knakkend) geluid geeft als hij weer naar beneden gaat. Iemand een idee of dit zelf te fixen is? Of valt dit eventueel nog onder de a-point garantie?

Heb ik ook soms. Zit 'm in het motortje van de ruitenwisser. Een beetje WD40 en t doet t weer ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Net even het oliepeil gecontroleerd en er mag wel weer wat olie bij. Welke olie raden jullie aan te kopen voor een 1.2 TSI? Ik rij morgen langs een Shell dus hoop daar iets van goede kwaliteit olie aan te schaffen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!