Het grote 'kleine vragen' topic

Ik mis weer iets in m'n polo, eigenlijk super simpel maar het zit er gewoon niet...

Als iemand met lopende motor/sleutel in het contact iets uit mijn kofferbak wil pakken zit de toko op slot. Drukken op de afstandsbediening werkt niet en er zit ook geen handig schakelaartje in de deur...

Nu heb ik hier een tijdje terug wat over gezien op het forum, maar ik krijg het niet meer gevonden.
Heeft iemand hier meer info over? Valt die schakelaar eenvoudig in te bouwen? Of was het via VAGCOM mogelijk om de sleutel/sloten net iets anders te programmeren zodat de kofferbak wel open wil met draaiende motor/sleutels in het contact?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 
Oké goed om te weten!

Heel dom misschien, maar wat is het verschil tussen bijvoorbeeld 0W40, 5W40, of 5W30 bijvoorbeeld?
De viscositeit van de olie is nog maar de helft van het verhaal. Net zo belangrijk is de specificering. Voor mijn type polo/motorisering is er de vw504.00/507.00. Als dit op het flesje staat mag het in mijn motor. Ik zou zeggen let hier vooral ook op. Google is your best friend!
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Schil en Max1996
Als ik een GTI uitlaat (zie foto) onder mijn 1.2 TSI zou plaatsen, geeft dit al een sportiever geluid of valt hier weinig van te merken? Zo niet, dan plaats ik denk ik enkel dubbele tips op mijn uitlaat systeem dan extra kosten uit te geven voor een complete andere uitlaat die verder niets oplevert.
 

Bijlagen

  • 1612021988236.png
    1612021988236.png
    467.9 KB · Weergaven: 13
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Als ik een GTI uitlaat (zie foto) onder mijn 1.2 TSI zou plaatsen, geeft dit al een sportiever geluid of valt hier weinig van te merken? Zo niet, dan plaats ik denk ik enkel dubbele tips op mijn uitlaat systeem dan extra kosten uit te geven voor een complete andere uitlaat die verder niets oplevert.
Als je het blok er ook bij heb
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996 en BlackDiesel
Als ik een GTI uitlaat (zie foto) onder mijn 1.2 TSI zou plaatsen, geeft dit al een sportiever geluid of valt hier weinig van te merken? Zo niet, dan plaats ik denk ik enkel dubbele tips op mijn uitlaat systeem dan extra kosten uit te geven voor een complete andere uitlaat die verder niets oplevert.
Als je dan de middendemper vervangt voor een pijp krijg je zekerweten een dieper en luider geluid.
 
Volkswagen  Polo  1.4 BlueGT 180pk Vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Hoe kom ik erachter of mij zijspiegels ingebouwde 'verwarming' hebben (en of dit er uberhaupt wel is)... sinds paar dagen steeds vaker dat in de ochtend de zijspiegels vol met druppels zijn en sws 10min duurt voordat het wegtrekt
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
Hoe kom ik erachter of mij zijspiegels ingebouwde 'verwarming' hebben (en of dit er uberhaupt wel is)... sinds paar dagen steeds vaker dat in de ochtend de zijspiegels vol met druppels zijn en sws 10min duurt voordat het wegtrekt
Een zijspiegel logo op je zijspiegelverstel draaiknop ding, je kan hem dan doordraaien van L en R naar dat zijspiegeltje
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Bhonkielall
Niet ingewikkeld toch?
Als er een knop aanwezig is zou het er moeten zijn.

maar of het werkt is een tweede.
Blaas gewoon met koud weer eens wat condens erop met je eigen adem.
Zet je knop om... vervliegt het snel dan werkt het lijkt mij
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!