Het grote 'kleine vragen' topic

Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Haha
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Heyy allemaal, ik wil graag een rear diffuser voor mijn polo 6r uit 2013. Heeft iemand enige idee of dat uberhaupt kan? En waar ik het kan kopen..

Heb dit voor je kunnen vinden met je huidige bumper:

Of je neemt een R-line achterbumper en zet deze eronder (wil ik waarschijnlijk ook gaan doen):
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Beste leden,

krijg sinds gister deze melding als ik het contact aanzet. Heeft 2 maanden geleden nog een kleine beurt gehad en de interval voor
Olie en service beurten staan nog redelijk hoog in km. Iemand enig idee wat het betekent in mijn geval en hoe en of ik de melding gewoon kan resetten?

8C945820-9657-4AA5-9022-A44D370259C3.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
@Juzzoe dat is de melding dat je auto aan een servicebeurt toe is. Misschien hebben ze reset bij de servicebeurt niet goed uitgevoerd. Ik zou daar naar terug gaan. Sommige service meldingen kan je ook handmatig resetten.

 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!