Het grote 'kleine vragen' topic

Denken jullie dat bovenstaande krassen zelf te fixen zijn? Uiteraard niet met de veelbesproken Action Krasverwijderaar. Als dit krasjes zijn die er dmv polijsten hersteld kunnen worden is het geen probleem. Blanke lak niet zichtbaar, maar krasjes wel voelbaar als wat ruwigheid, beetje doffer de lak op de krasjes.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Vreemde plek!
Ruzie gehad met de kat van de buren? :mrgreen:
Je hebt wel pech zeg!

Het zou me in iedergeval serieus echt niks verbazen als het een kat geweest was. Overbevolkt met katten hier. 's nachts altijd vechtende katten. Stront in mijn tuin. Heb er zelfs al eentje met 2 banden overreden met mijn oude Polo hier. Sprong ineens onder mijn auto door. Ik dacht ik kijk even in mijn achteruit kijk spiegel, die is vast helemaal verpletterd. Wat denk je? Een kat heeft 9 levens.. sprintte gewoon hard de bosjes nog in!
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Het zou me in iedergeval serieus echt niks verbazen als het een kat geweest was. Overbevolkt met katten hier. 's nachts altijd vechtende katten. Stront in mijn tuin. Heb er zelfs al eentje met 2 banden overreden met mijn oude Polo hier. Sprong ineens onder mijn auto door. Ik dacht ik kijk even in mijn achteruit kijk spiegel, die is vast helemaal verpletterd. Wat denk je? Een kat heeft 9 levens.. sprintte gewoon hard de bosjes nog in!
Ja bizar he die beesten!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ja bizar he die beesten!

Het zou ook nog een vogel kunnen zijn met zijn poten. Zitten ook regelmatig op auto's hier. Dan leggen ze even hun behoefte op je bestuurderportier. Spiegels zijn ook erg geliefd als vogel-toilet. Buren hadden maar een plastic zak over de spiegels gedaan, bijna elke auto poep op hun spiegels.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Het zou ook nog een vogel kunnen zijn met zijn poten. Zitten ook regelmatig op auto's hier. Dan leggen ze even hun behoefte op je bestuurderportier. Spiegels zijn ook erg geliefd als vogel-toilet. Buren hadden maar een plastic zak over de spiegels gedaan, bijna elke auto poep op hun spiegels.
Zag een tijd terug een meeuw een voorbumper pikken met zijn snavel. Dat ging echt lang door, denk dat hij zijn weerspiegeling zag ofzo..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Kelvin B.
Iemand een idee wat dit voor soort krassen zouden zijn? Heb m net gewassen, dacht zelf aan waskrassen maar daar lijken ze te groot voor. Misschien van de hogedrukspuit? Het zit alleen op deze plek. Een soort strepen die elkaar steeds kruisen en een raster vormen. Krijg het in iedergeval niet eraf.

Ik ga me nu niet om elke kras druk maken want het blijft een gebruiksvoorwerp waar gebruikssporen bij horen, maar vroeg me af of iemand het herkend.

Dat zijn drag sporen van je snelle racechip, kan de lak niet aan Stick Out Tongue
 
Mijn I/M Readiness voor mijn auto geeft O2 Heater, Catalysator en O2 Sensor op INC. Dat in combinatie met m'n bokken en stoten, wijst weer richting de Wideband O2.

Mijn 2e lambda is uitgeschreven. Tijdens het uitlezen van de live data geeft de eerste lambda tijdens idle en 2000rpm rond de 0,0mA weer en een air/fuel lambda van bij benadering 1. Kan het dan toch zijn dat de Lambda sensor kapot is?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Is er iets van een settings menu op de boordcomputer? Ik zie in verschillende video's bij de Golf etc. een instellingen menu via boordcomputer. Met Carista kan ik in de boordcomputer settings de optie weergeven om DRL in en uit te schakelen via een vinkje. Ik kan echter helemaal geen instellingen menu vinden in mijn boordcomputer. Krijg alleen media, telefoon menu's en that's it.

Heeft de AW geen instellingen meer op boordcomputer display omdat dit nu allemaal naar het infotainment systeem is gegaan?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Heyy allemaal, ik wil graag een rear diffuser voor mijn polo 6r uit 2013. Heeft iemand enige idee of dat uberhaupt kan? En waar ik het kan kopen..
 

Bijlagen

  • FC7567E8-B2A9-4A1A-A0B3-F26B63CB4DAA.jpeg
    FC7567E8-B2A9-4A1A-A0B3-F26B63CB4DAA.jpeg
    124.8 KB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!