Het grote 'kleine vragen' topic

Van de week contact gehad met @Rainesh over onder andere het laten updaten van een aantal modules in de auto. Hij gaf aan dat het misschien een leuke upgrade zou zijn om mijn infotainment systeem te vervangen voor een versie met Android auto support (want die heb ik nu niet). Op het systeem wat ik nu heb zit wel Mirror Link op maar daar heb je tegenwoordig niks meer aan. Alleen dan moet ik natuurlijk wel ergens een geschikte module zien te vinden. Van Rainesh begreep ik dat er een aantal mensen op het forum deze upgrade al heeft gedaan. Misschien dat iemand mij kan helpen bij het vinden van een geschikte module (ik ben er tot nu toe nog niet in geslaagd). Nu zit de volgende module in mijn Polo: 3Q0035864 MIB2.5 VW Discover Media (MQB). De huidige module beschikt over BT, navi en spraakbesturing. Hopelijk kan iemand mij helpen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Het lampje bij het opbergvakje achter de bekerhouders is bij mij stuk. Ik vond het altijd al vrij donker daar, ik kwam erachter dat daar een lampje zat toen ik een andere polo reed :tearsofjoy:
Iemand enig idee hoe ik die kan vervangen?

Moet je 12v/ aansteker eruit en dan die verlichte ring vervangen, zit een lampje in. @Skappa51 heeft dat pas geleden nog gedaan .
 
  • Leuk
Waarderingen: M4YN3
Je hebt een 3Q0035846A of B nodig.


Ik heb een 3Q0035846A gevonden voor een leuk prijsje. Neem aan dat je niet nog op bepaalde opties ofzo moet letten.


De module ziet eruit alsof hij niet in topvorm verkeerd (linker kant kap lijkt niet helemaal goed te zitten), maar ja hij zit in het dashboardkastje en als hij het doet is het goed. Ben wel benieuwd naar jullie mening. Zouden jullie deze module zo kopen?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Aah thnx! @Skappa51 lang bezig geweest?
Viel wel mee, je kan het op 2 manieren doen, originele tool van VW gebruiken en anders kleine platte schroevendraaier.
Je moet namelijk je 12v plug eruit zien te wippen, aan de binnenkant zitten 2 lipjes.
Was de k 10-15 min bezig, kan namelijk goed vast zitten
Als je in de buurt Den Haag bent of woont, mag je m'n oude wel hebben, heb destijds mijne omgewisseld voor een witte. Dus heb mijn rode nog over.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: M4YN3, Sal en Pigeon
De auto nu een tijdje geleden terug met een gereviseerde versnellingsbak. Moet ik dit in enige mate inrijden? Ik durf nog geen lekkere startsprintjes te doen tot in de begrenzer.
Hiernaast was ik bijna 2000 kwijt voor alles bij elkaar ( incl koppeling en vliegwiel). Lijkt me opzich nog redelijk aan de prijzige kant, maar iemand ervaring?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Nieuw klein vraagje:
Rechts van mijn gaspedaal zit het plastic welke het middenconsole afdekt behoorlijk los.
Het raakt mij voet als ik gas geef.
Weet iemand of dit normaal is dat het zo los zit of is er iets los geschoten?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
Nieuw klein vraagje:
Rechts van mijn gaspedaal zit het plastic welke het middenconsole afdekt behoorlijk los.
Het raakt mij voet als ik gas geef.
Weet iemand of dit normaal is dat het zo los zit of is er iets los geschoten?
Heb ik ook een beetje, zit met klitteband vast aan de binnenzijde. Echt hele cheap kwaliteit, ben nog aan het kijken hoe op te lossen, heb het geprobeerd met nieuwe klitteband maar wil niet vastplakken.
 
Nieuw klein vraagje:
Rechts van mijn gaspedaal zit het plastic welke het middenconsole afdekt behoorlijk los.
Het raakt mij voet als ik gas geef.
Weet iemand of dit normaal is dat het zo los zit of is er iets los geschoten?
Zit hier ook helaas los.
Ik heb er niet heel veel last van maar moet er nog eens naar kijken hoe ik het vast krijg
 
Ik kwam erachter dat mijn Polo AW 2 achteruit lichten heeft. Ik dacht zelf dat de AW standaard maar 1 achteruit rij licht heeft. Of heb je standaard 2 achteruit lichten bij Led verlichting zoals ik? Viel me nu pas op, vind het wel cool.

Iemand die de lampjes hiervan al vervangen heeft voor Led? En zo ja zonder storing?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!