Het grote 'kleine vragen' topic

7 euro hoop geld voor 1 sticker.
Hier heb je er 5 stuks voor 60 cent.
Afmeting/kleur/materiaal kan je ook nog kiezen. Zou ff opmeten wat de maat is.

€ 0,64 52%OFF | 5Pcs 8Mm 10Mm 12Mm 14Mm Zwart Blauw Rood Epoxy Of Metalen Auto Styling Auto Accessoires voor V-VV Key Sticker Decal Badge Logo Embleem
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: M4YN3
7 euro hoop geld voor 1 sticker.
Hier heb je er 5 stuks voor 60 cent.
Afmeting/kleur/materiaal kan je ook nog kiezen. Zou ff opmeten wat de maat is.

€ 0,64 52%OFF | 5Pcs 8Mm 10Mm 12Mm 14Mm Zwart Blauw Rood Epoxy Of Metalen Auto Styling Auto Accessoires voor V-VV Key Sticker Decal Badge Logo Embleem
Thnx! Ik ga er eens naar kijke ;)
 
Ontdek daarnet tijdens het bijvullen van de banden iets merkwaardigs. Linksvoor zit op de naafdop een zwarte rubberachtige substantie op het chrome VW embleem. Het lijkt afkomstig van het zwarte gedeelte van de naafdop. Iemand een soortgelijke ervaring en/of enig idee wat er kan zijn gebeurd?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ontdek daarnet tijdens het bijvullen van de banden iets merkwaardigs. Linksvoor zit op de naafdop een zwarte rubberachtige substantie op het chrome VW embleem. Het lijkt afkomstig van het zwarte gedeelte van de naafdop. Iemand een soortgelijke ervaring en/of enig idee wat er kan zijn gebeurd?

Ooit gehad op mijn Opel GT, maar dat was een "lekkende" naaf. Ik ga er niet vanuit dat dit in de moderne auto's ook kan gebeuren. Kan het zijn dat het plastic van de naafdop (of iets anders dat zwart is) misschien reageert op velgenreiniger o.i.d. waardoor het een soort rubber wordt? Ik weet dat dit met plastic handvaten van fietsen vaak gebeurt door bepaalde bestanddelen in het zweet van sommige mensen. Misschien iets soortgelijks?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!