Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb een klein vraagje die ik alsmaar niet kan laten, Ik heb een polo 6n2 gti gekocht als eerste auto maar blijf me afvragen of ik een goede deal heb gedaan. 1500 voor betaald. 230000 kilometer. Hoe check ik nou wat de staat van het blok is? Eerlijke antwoorden aub.
 
Volkswagen  Polo 6n2 1600 Gti  1.6 Gti 125pk 
Ik heb een klein vraagje die ik alsmaar niet kan laten, Ik heb een polo 6n2 gti gekocht als eerste auto maar blijf me afvragen of ik een goede deal heb gedaan. 1500 voor betaald. 230000 kilometer. Hoe check ik nou wat de staat van het blok is? Eerlijke antwoorden aub.
1.500 is niet veel geld voor zo’n leuke auto denk ik. Veel bedrijven die via inruil verkrijgen kennen de uiterlijke staat. Er wordt soms bij inruil nergens naar gekeken. Vriend van mij leverde z’n 206 met verrotte achteras in en er werd niks van gezegd omdat ze krasjes aan het noteren waren. Je kan zo’n aankoopcheck bij VW aanvragen hoorde ik... Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Polo6n2Gti
@Jay511 ah, thanks doet goed om dat te horen van een andere. Heb ff opgezocht naar 6n2 gti op verscheidene verkoop sites maar kan er weinig vinden in nederland. Aankoopcheck aanvragen bij volkswagen is miss helemaal nog geen gek idee. Thanks
 
Volkswagen  Polo 6n2 1600 Gti  1.6 Gti 125pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ik heb een klein vraagje die ik alsmaar niet kan laten, Ik heb een polo 6n2 gti gekocht als eerste auto maar blijf me afvragen of ik een goede deal heb gedaan. 1500 voor betaald. 230000 kilometer. Hoe check ik nou wat de staat van het blok is? Eerlijke antwoorden aub.
Die ik kan vinden, en dat zijn er wel wat hoor, ligt de prijs zo tussen de 1250 en de 2200 met jouw km stand en bouwjaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Polo6n2Gti
Ik heb nog een voetverlichting setje liggen van Alie. Nu wil ik deze in een 6C bluemotion inbouwen. Mijn plan is om deze bij de binnenverlichting aan te sluiten zoals beschreven staat in een how to op het forum.
Is het ook mogelijk om de verlichting via de BCM aan te sluiten?
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
@VM407 nee geen foutmelding geloof ik, nja geen dashlampjes. Zou kunnen dat er eentje is afgeplakt. Dus ff controleren als ik thuis ben. @Jay511 hij hielt in en stotterde in lage touren bij het optrekken. Liep gewoon niet lekker. Maar dat snap ik ook wel want dit is niet te geloven hoe vies dat ding is. Lijkt wel alsof dat ding nooit een grote beurd gehad heeft.
 
Volkswagen  Polo 6n2 1600 Gti  1.6 Gti 125pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Nog gelukt?
Moest je een groot of klein mes gebruiken.
Ik wil een wrc vleugel monteren.
Dus dan weet ik of ik het ook zo kan doen
MDgkT2M.png


Volledig eraf :)
 
Wat geeft nou meer geluid/herrie: de middendemper delete of einddemper delete? Ben hier al zo lang mee bezig.... Geen enkele uitlatenboer kan mij vertellen wat beter klinkt! (Vooral omdat het een mening is maar ja hè)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!