Het grote 'kleine vragen' topic

Is het raadzaam om bij het vervangen van de multiriem de spanner mee te nemen? Meerprijs is 65 euro...

Garage geeft aan dat het niet nodig is, alleen bij geluiden/slijtage.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
@Bresjee99 Ja gewoon meepakken. Is kleine investering en kan je later veel geld besparen!

Oke, thanks! De totaalprijs is trouwens 620,- dat is dan voor de distributieset + waterpomp en de multiriem + spanner... VW Economy service geeft 550 + 80 aan, ik kan alleen niet vinden of die standaard de spanner meepakken ja of nee... Vagtechniek vraagt 699,- voor alleen de distributieriem...

Lijkt mij een redelijke prijs? wat vinden jullie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Passen deze schokdempers op een 6r uit 2010 met standaard onderstel? Op verschillende sites vind ik dat ze voor een cross zijn, maar oem nummer komt wel overeen.


Screenshot_20190823-151613_AutoDoc.jpg

Screenshot_20190823-151623_Firefox.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Oke, thanks! De totaalprijs is trouwens 620,- dat is dan voor de distributieset + waterpomp en de multiriem + spanner... VW Economy service geeft 550 + 80 aan, ik kan alleen niet vinden of die standaard de spanner meepakken ja of nee... Vagtechniek vraagt 699,- voor alleen de distributieriem...

Lijkt mij een redelijke prijs? wat vinden jullie
Wat een geld.
Ik heb zelf een set gekocht.
Max 3u werk
Vragen ze 150e per uur.
Zou gewoon ff goed rond bellen!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!