Het grote 'kleine vragen' topic

Ik gooi mijn vraag hier maar in dit topic, niet enorm spannend maar omdat ik geen helder beeld krijg aan jullie advies gevraagd.
Zoals je vast hebt gelezen hier zijn wij van plan om onze huidige Polo 1.0 95pk highline te verkopen om in een DSG te gaan rijden en heb ik onderstaande configuratie samengesteld. Maar... de velgen heb ik keuze uit Sebring (alu of zwart) en Bonneville. Op dit moment hebben wij de Las Minas (dark) onder de auto en vind dat een mooie kleur. Echter de Sebring is volgens mij zilver of zwart. Wie heeft hier (ook) Sebring velgen (16 inch) en zijn ze ook écht zwart? Helaas ben ik die velgen nog nooit tegengekomen en de dealer heeft ze ook niet staan. Lastige keuze...

Bedankt alvast voor jullie advies/reactie!:)

1.0 TSI 70 kW 95 pk 7 versn. DSG
Pure White
Velgen 'Sebring', 16 inch lichtmetaal
Stoelbekledingen stof - titaanzwart
Advance pakket
Executive pakket
LED pakket
R-line ex- interieur pakket
Model- & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
Reservewiel,plaatsbesparend
Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend
Achteruitrijcamera (Rear View)
Digitaal intrumentenpaneel (Active Info Display)
Panoramaschuif-kanteldak, elektrisch bedienbaar
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Navigatie-, radio-, en multimediasysteem 'Discover Media'
Radio- en multimediasysteem 'Composition Media'
Telefoon draadloos oplaadbaar
Usb-aansluiting
Diefstalalarm
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
6C0953513C-6C0-953-513-C-Hendel-Cruise-control-Polo-6C-1.JPG

Is het mogelijk om deze te installeren op een 6R? hij komt van een 6C af, of moet je hem nog laten inleren dmv VCDS of is het plug en play? zoja wat dient er allemaal vervangen te worden?
 
Passen deze schokdempers op een 6r uit 2010 met standaard onderstel? Op verschillende sites vind ik dat ze voor een cross zijn, maar oem nummer komt wel overeen.


Screenshot_20190823-151613_AutoDoc.jpg

Screenshot_20190823-151623_Firefox.jpg
Niemand?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Is het mogelijk de hemel te spuiten o.i.d? De stylen zullen gemakkelijk te spuiten zijn, maar de hemelbekleding wordt een verhaal apart... Iemand een idee??? Vind dat grijs maar cheap staan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Is het mogelijk de hemel te spuiten o.i.d? De stylen zullen gemakkelijk te spuiten zijn, maar de hemelbekleding wordt een verhaal apart... Iemand een idee??? Vind dat grijs maar cheap staan.
Het is mogelijk, voor een mooi resultaat dien je wel je hele hemel eruit te halen via het kofferbak kan die er niet uit, dan moet je eerst je raam eruit laten halen en dan hemel eruit en spuiten.

 
Het is mogelijk, voor een mooi resultaat dien je wel je hele hemel eruit te halen via het kofferbak kan die er niet uit, dan moet je eerst je raam eruit laten halen en dan hemel eruit en spuiten.

Via het raam eruit? Pff serieus?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Is het mogelijk de hemel te spuiten o.i.d? De stylen zullen gemakkelijk te spuiten zijn, maar de hemelbekleding wordt een verhaal apart... Iemand een idee??? Vind dat grijs maar cheap staan.
Kunstof hecht primer voor hemel en kunstof delen 2 bussen. Rally zwart van motip voor de kunstof delen. 1 bus. Voor de hemel en stylen vinyl spray van motip. Circa 3 bussen.

Edit: dit is wat je nodig hebt voor een Passat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Kunstof hecht primer voor hemel en kunstof delen 2 bussen. Rally zwart van motip voor de kunstof delen. 1 bus. Voor de hemel en stylen vinyl spray van motip. Circa 3 bussen.

Edit: dit is wat je nodig hebt voor een Passat.
Ik dacht zelf idd MoTip wat ik ook voor m’n logo’s en voorgrill heb gebruikt. Plastidip.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!