Het grote 'kleine vragen' topic

Zijn er trouwens mensen die denken aan een overstap van de POLO naar de T-Cross?
Ik heb er aan gedacht omdat wij een DSG willen, maar de huidige Polo AW bevalt al zo goed dat we niet overstappen naar een T-Cross met voornaamste reden dat hier het panoramadak geen optie is en de kwaliteit van materiaal. Vergelijk bovenzijde van dashboard maar eens tussen beide ;) .
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
De laatste tijd zie ik toch steeds meer krasjes bij de achterbumper komen, vooral onder de achterklep.
Dit komt waarschijnlijk door boodschap tassen bagage enzovoort.
Is hier een strip/bescherming voor? Iets wat er ook nog enigszins mooi uit ziet Stick Out Tongue
Er zijn RVS en kunststof strips te koop. voorbeeld van de kunststof:

Misschien kun je zelf wat maken van doorzichtig beschermfolie.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
De laatste tijd zie ik toch steeds meer krasjes bij de achterbumper komen, vooral onder de achterklep.
Dit komt waarschijnlijk door boodschap tassen bagage enzovoort.
Is hier een strip/bescherming voor? Iets wat er ook nog enigszins mooi uit ziet Stick Out Tongue

Je hoeft niet zelf te knutselen
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Robin en Jurgen6R
Remblokken moeten over ongeveer 5.000km vervangen worden. Garagebedrijf vraagt zich €350 voorkant en €250 achterkant inclusief.
Lijkt me veel, of toch normaal voor een polo?

Alleen blokken? Of ook schijven.

Als het alleen remblokken zijn is dit we lerg veel ja,
Volgens mijn heeft de dealer hier vaste prijzen voor(even op de vw site kijken)
 
Remblokken moeten over ongeveer 5.000km vervangen worden. Garagebedrijf vraagt zich €350 voorkant en €250 achterkant inclusief.
Lijkt me veel, of toch normaal voor een polo?
Ga aub naar de garage op de hoek!
Haal je eigen spullen online.
Scheelt je 100den euroos.
Of vraag die gasten hier.
Monteurs genoeg.
Montage voor en achter max max 100 samen.
Doe je voordeel ermee!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Alleen blokken? Of ook schijven.

Als het alleen remblokken zijn is dit we lerg veel ja,
Volgens mijn heeft de dealer hier vaste prijzen voor(even op de vw site kijken)
Leek me ook erg veel, maar als ik de prijzen van de VW dealer zie, valt het ook niet mee. Alleen remblokken vervangen rond de €250 per set, inclusief schijven rond de €500 per set :rolleyes:
Dan denk ik wellicht toch schijven erbij omdat het een lokaal garagebedrijf betreft en geen VW dealer..
Toch nog maar eens bellen naar garage morgen ofso.

Ga aub naar de garage op de hoek!
Haal je eigen spullen online.
Scheelt je 100den euroos.
Of vraag die gasten hier.
Monteurs genoeg.
Montage voor en achter max max 100 samen.
Doe je voordeel ermee!
Ik ga al naar 'de garage om de hoek', dus ik denk dat dat dan toch inclusief schijven moet zijn :confused:

edit; op de APK brief staat trouwens remmen, en niet remblokken. Maar toch maar even bellen morgen.

edit2; ik heb op de bon nog gevonden: 'mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage'. Valt wellicht toch wat meer onder.
 
Laatst bewerkt:
Leek me ook erg veel, maar als ik de prijzen van de VW dealer zie, valt het ook niet mee. Alleen remblokken vervangen rond de €250 per set, inclusief schijven rond de €500 per set :rolleyes:
Dan denk ik wellicht toch schijven erbij omdat het een lokaal garagebedrijf betreft en geen VW dealer..
Toch nog maar eens bellen naar garage morgen ofso.


Ik ga al naar 'de garage om de hoek', dus ik denk dat dat dan toch inclusief schijven moet zijn :confused:

edit; op de APK brief staat trouwens remmen, en niet remblokken. Maar toch maar even bellen morgen.
Kijk ff prijzen op internet.
Vergelijk met wat de beste man in de offerte zet!
De prijs die hij jou berekend in arbeid(altijd te duur) en maakt winst op de onderdelen.
Je word als consument zo vaak genaaid!
Kijk er voor uit.
Ik betaal echt niet meer als 25e per uur voor arbeid!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!