Het grote 'kleine vragen' topic

@Robin-1991 je zou een tsi embleem voor in de plaats kunnen zetten. Maak je het embleem zwart, staat mooi denk ik en plaatje van r line zie je niet meer.

Ik wil geen embleem van iets wat ik niet heb,
Dus een r line of gti grill wordt het niet.

Heb nu me highline grill ontdaan van het chrome randje en ik denk dat het nu wel prima is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Ik had gelukkig geen spoiler dus kon er gelijk op, idd kijken hoe het gaat maar ik ben wel erg tegen gebruik van mesjes dichtbij je lak... als je uitschiet pfffff hou m’n hart vast.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Yes, het is gelukt ik ga er een uitgebreide tut over plaatsen gewoon een mesje aan het onderkant sliden en dan langzaam naar boven drukken het mesje en daarnaast ook het spoiler omhoog trekken daarna even met thinner lijm eraf halen
Geen schrammen over je spoiler gemaakt? Steady!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hi Boys,

Nou ben ik op jacht naar een achteruitrijcamera, en ben ik het volgende tegen gekomen een VW Embleem Logo Camera maar dan kan ik het kofferbak niet meer open maken via het embleem, daarnaast dacht ik anders aan gewoon een kentekenhouder met een camera erop maar ik wil graag met zulke lijntjes aan de zijkant op het scherm:

achteruitrijcamera-inbouw-vw-golf-7.jpg


Ik dank jullie!
 
Hi Boys,

Nou ben ik op jacht naar een achteruitrijcamera, en ben ik het volgende tegen gekomen een VW Embleem Logo Camera maar dan kan ik het kofferbak niet meer open maken via het embleem, daarnaast dacht ik anders aan gewoon een kentekenhouder met een camera erop maar ik wil graag met zulke lijntjes aan de zijkant op het scherm:

achteruitrijcamera-inbouw-vw-golf-7.jpg


Ik dank jullie!

dit heb ik:


video camera kwaliteit potato maar irl superrrrrrrrrrrrrrrr scherp
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!