Het grote 'kleine vragen' topic

Wellicht zit het in de codering van het alarmsysteem? Dat is denk ik bij mij het geval ook. Want het lijkt mij niet standaard te zijn dat alles dicht gaat bij het vergrendelen van de auto


De cv jn de Polo gaat wel automatisch op slot na een tijdje als ik m niet afsluit. Misschien
gaat de pano dan ook automatisch dicht... Het valt me nu pas op omdat ik bijna altijd de
pano dicht doe als ik ergens kort of lang ben...
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe ik houder van de lichtschakelaar kan losmaken? Ik krijg de schakelaar makkelijk los.. maar de houder niet. Ivm zwart spuiten :)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Stel je hebt een stoplicht op een 80 weg van 1 km lang.
Wat is het zuinigst? Zo snel mogelijk 80km/u rijden en dan zodra de 80 is aangetikt op cruisecontrol gaan of als een opatje accelereren totdat je 80 km/u rijdt?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Weet iemand hoe ik houder van de lichtschakelaar kan losmaken? Ik krijg de schakelaar makkelijk los.. maar de houder niet. Ivm zwart spuiten :)
€ 5,89 5%OFF | Car Styling Headlight Switch Decorative Frame decoration Covers Stickers Trim For Volkswagen vw POLO Interior auto Accessories

Mja is ook niet alles denk ik..
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Logo zit in de airbagkap verwerkt. Kan er niet af.
Wat ik zag is dat ze er een logo overheen plakken. Zoals dit, zwart logo met camo achtergrond. Zijn nog andere varianten.

Goeie site!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Stel je hebt een stoplicht op een 80 weg van 1 km lang.
Wat is het zuinigst? Zo snel mogelijk 80km/u rijden en dan zodra de 80 is aangetikt op cruisecontrol gaan of als een opatje accelereren totdat je 80 km/u rijdt?
Goede vraag. Zo min mogelijk toeren/zo hoog mogelijke versnelling is het zuinigste. Dus ik denk dat opa zuiniger is.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Hoe houden jullie het chrome sierstuk netjes van de uitlaat?
De mijne is helaas niet netjes bijgehouden door de vorige eigenaar.
Het gaat vooral echt om de achterkant (de zijkanten zijn nog redelijk netjes).
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!